Volgers

dinsdag 6 oktober 2020

I`ts fall the fox is out

Hallo allemaal, 
Ik was in de top 3 beland met 
bij
Mijn Hobby Honk.
Altijd leuk!

Elise is mijn nieuwe volger op mijn blog

Als Gast designer mocht ik een inspiratie kaartje maken.

Deze sketch challenge
loopt nu bij Angela 


Dit is de leuke sketch die Angela maakte.


De kaart is 15 x 15 craft daarbij koos ik een mooie
warme kleur rood die ik bewerkte met een blad
embossing folder van Sheena Douglas.
Papier is van Craft Sensations.

Bruin oplegvel met groen met de leuke vosjes.
Effen oranje voor achter het witte ovaal.


Verder heb ik nog een vosje uitgeknipt 
en verhoogd op het groene vlak gezet.
 2 hartjes ernaast opgeplakt en een strik erboven.
Een mooi maple leaf gestempeld en warm wishes.

Zoals je kunt zien piepen 2 vosjes tussen het papier uit.

Dan had ik met dit kaartje nog een eervollevermelding


Mijn kaartje laat ik mee doen bij:

Bedankt voor de leuke reacties op mijn 
Hello little one box van gisteren.
Ik waardeer het enorm dat jullie de tijd nemen 
om te reageren.

Van harte welkom Elise op mijn blog.

In het weekend en gisteren
nog wat opgeruimd in de hobbykamer.
Het tafelblad heeft nog een remake nodig
voor nu even opgelost met een groot kleed.


Ik enkele jaren geleden een DMC kastje 
gekregen.

Het heeft ondiepe lades, ideaal voor mijn
 houten stempels!

De houten opbergkastjes tegen de wand heeft
 mijn man al eerder gemaakt. 
Super handig voor de markers en inkt pads.


In de zilveren container zijn de versa magic 
inkt pads / embossing poeder opgeborgen.
Mijn man maakte er schotjes in.


 2 dienbladen van Ikea  
toverde wij om in een etagère
die staat op een draaiplateau.


De hobbykamer is nog niet klaar, word vervolgd.

Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 


22 opmerkingen:

  1. Wauwww wat een leuke uitvoering van de sketch Anita, was er wel 1 met veel werk he? Jij bent ook goed geslaagd.
    Ik zag je kaartje bij MHH maar je kwam niet voorbij in de leeslijst vandaar mijn late reactie en je hebt nog niemand die gereageerd heeft dus hebben nog niet veel mensen dit gezien.....
    En wauw wauw wauw...ik ben jaloers op je mooie hobbyplekje, wat netjes en overzichtelijk! Een fijne dinsdag verder en liefs xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, blogger doet echt weer raar kon mijn kaart ook niet linken. Hopelijk gaat het nu wel goed. Dank je dank je mijn man heeft best veel gedaan bakjes gemaakt draaiplateau enz. De helft is nu klaar van de kamer. Fijne dag liefs xx

      Verwijderen
  2. Wat mooi je kaartje. En idd ik miste je ook al in de leeslijst.
    Je hobbyplek is zeker heel mooi! Daar ga je veel plezier beleven.
    Gisteren zag ik bij anderen dat ik er niet stond met een foto. Dus daar gaan we weer zie je wel.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, ik had al veel plezier in mijn hobby kamer het word nu alleen nog makkelijk voor mij om iets te pakken en op te ruimen. Wat jammer voor je ik had het niet gezien zag dat je bericht geplaatst was via Facebook.
      Fijne middag.

      Verwijderen
  3. Leuke herfstkaart heb je gemaakt, mooie warme kleuren. Bij ons kleuren de bomen nog niet zo, ik moet nog even geduld hebben. Wat heb je je spulletjes netjes opgeruimd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je als gastdesigner gebruikt, ik heb de mijne vandaag gelinkt. En wat ziet je bureau er netjes uit.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel Anita! Wat leuk om jou volger te zijn op de blog. Je hebt een leuke herfstkaart gemaakt, je hebt mooie herfstkleuren gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een prachtige kaart gemaakt als GD. Ik had je kaart ook al in mijn leeslijst gezien, maar als ik erop klikte kwam ik bij een vorig bericht terecht. Nu zie ik hem in een keer op je blog omdat bij bij je nieuwste ging kijken. Je hebt een leuk hobbyhokje, met toffe kastjes om je spulletjes in op te bergen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Eri, zo raar dat het bericht niet te voorschijn kwam. Mijn man vond het ook leuk om de kastjes te maken.
      Fijne avond.

      Verwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje in die warme kleuren en met het lieve vosje.
    Wat ziet jouw hobbyhok er mooi opgeruimd uit zeg! Ik ben jaloers op die opbergruimte voor je inktpads! Complimenten aan je man.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Margreet, vind de kastje voor de inktpads heel handig. Fijne avond xx

      Verwijderen
  8. prachtige sketch met die leuke kleuren.
    En je hobby kamer: ik vind die dienbladen zo goed gemaakt!

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marga, ben ook heel blij met de dienbladen.
      het heeft wel maanden geduurd voor ik het draaiplateau gevonden had. Dat word in Nederland niet zo veel verkocht als in Engeland.

      Verwijderen
  9. Thanks for sharing your card with us at Crafty Animals. Lisa DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tolle Herbstkarte.
    Danke für deine Teilnahme bei den Kreativtanten.
    Viele Grüße Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great job using the sketch! You card is fabulous! Thank you so much for entering our October Challenge at SheepSki Designs. Good Luck and please come play with us again!
    Cara, SheepSki Design Team
    My Creative Chaos {My Personal Blog}

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===