Volgers

dinsdag 29 oktober 2019

Boo!! Happy Halloween

Vandaag kom ik met een Halloween kaartje,
Het is wel een vrolijk kaartje Halloween geworden.



Als basis heb ik een witte kaart gebruikt
en de volgende materialen
Bruin - oranje - zwart - beige- wit  cardstock
Daice embossing folder
Crackle
Cutterlbug embossing folder 
Forrest
Diverse snijmallen
Via Chasse
Ronde pons van Recollections
Lintje van de markt
Foam tape en lijm
Gele inkt voor de spetters

Nadat ik alles had uitgestanst/ geëmbost en voorzien van foam tape
is het kaartje zo klaar, voorbereiden is het halve werk.
Op het wave oplegvel heb ik een groen lintje aan gebracht 
dit is aan de achterzijde vastgezet en aan de voorkant heb
ik nog een lintje geknoopt.
Op het zwarte opleg vel met de oranje crackle emossing is
de maan en de sterren geplakt en zijn er inkt spetters op aangebracht .
Daarna de  poes die op foam gezet is.dit alles heb 
ik links op de kaart gezet.aan de rechterkant is 
 uithangbordje geplaatst  met vleermuis


Mochten jullie Halloween vieren
dan een hele fijne avond gewenst!!

Gezellig dat je even kwam kijken, 
ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.



  


16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke halloweenkaart heb je gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze halloween kaart is ook erg leuk Anita.
    Wij vieren het niet.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, wij hebben wat versiering staan/hangen en er is iets lekkers als de kinderen aan de deur komen.

      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  3. Een hele leuke halloweenkaart is het geworden Anita.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Wilma dankjewel en hij is al aangekomen in de USA :)

    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Anita
    Wat een blij vrolijk Halloween kaartje,
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Martha, dank je. Mijn zus vond hem ook leuk hij was voor haar gemaakt in de USA.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie Halloween kaart heb je gemaakt
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amazing card and wonderful kitty. So many different colors and everything goes together. Thank you for participating in the Brown Sugar Challenge. Danka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke Halloweenkaart heb je gemaakt.
    Ga jij het nog vieren? Ik niet hoor, maar de straat is hier mooi versierd door de buren.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De kinderen zijn volwassenen, ik heb het wel versierd dat vind ik wel leuk, pompoenen enz. Bedankt voor je lieve reactie
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===