Volgers

dinsdag 1 oktober 2019

Snel klaar happy birthday party

We zijn weer even een paar dagen in het mooie Berg en Dal geweest.
Bij thuiskomst toch even een snel klaar kaartje gemaakt.
Ik was namelijk helemaal vergeten een 
kaartje te maken en in te plannen voor mijn vertrek.
Ik had namelijk afgelopen week een opdracht voor 15 kaartjes
en mijn eigen blog schoot erbij in.



Toch vind ik het fijn om zo`n blokje in huis te hebben 
als je adhoc een kaartje nodig hebt.
Daar is niets mis mee ook voor mensen die pas kaartjes beginnen
te maken  is dit een goed opstap.
De basis een witte kaart met daarop een kant en klaar
oplegvel, en een met de tekst Birthday Party.



Tot donderdag dan ben ik er met een kerstkaart.




Bedankt dat je mijn blog bezocht

 laat gerust een reactie achter.


  


6 opmerkingen:

  1. Misschien wel een snelle kaart Anita,maar hij mag er wezen.
    Fijne dag verder en lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Wilma het kaartje heeft al zijn bestemming gevonden.

      Fijne avond lieve groetjes Anita xx

      Verwijderen
  2. Ik vind het ook een leuke kaart hoor Anita!
    Je hebt er toch voor moeten gaan zitten, snel of niet.
    Liefde zit er wel weer in.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Anita
    Snelle kaartjes daar is niks mis mee, wat mij betreft!
    Je bent er toch ook lekkker mee bezig?
    En het resultaat is leuk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===