Volgers

zondag 3 november 2019

Happy Birthday enjoy the cheese and wine

Goedemorgen allemaal.
terwijl ik dit blogbericht schijf ben ik aan het genieten van een 
een overheerlijk cappuccino en is het buiten nog heel donker.
Is ook niet gek het is nog geen 5 uur.
Ik kon niet meer slapen van de pijn de reuma heeft mij in zijn greep.
En ik geniet van de dingen die ik wel nog kan.
Life goes on!!
Onderstaande kaart heb ik voor mijn schoonbroer gemaakt.
Die afgelopen week jarig was.


Voor deze mooie donkergrijze parelmoer kaart
heb ik mijn Crackle embossing folder van Darice
uit de kast gehaald.
Hij is gemat met een leuk DSP papiertje van een 
blokje uit de Zeeman.
Daar boven op heb ik een vierkantje met een stikrandje
waar ik een stempel op gezet heb.
En een banner met Happy Birthday!!

Gezellig dat je even kwam kijken, 

ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.



21 opmerkingen:

  1. Nou strakke mannenkaart heb je gemaakt voor je zwager. Het heeft ook wel weer iets als je de wereld ziet ontwaken om 5 uur. Maar het is natuurlijk wat anders als je door de pijn niet meer kunt slapen. Je hebt er al een halve dag op zitten maar wens je een fijne zondag verder! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ela voor je lieve berichtje, ik zie graag de wereld ontwaken vind het heel mooi zoals je zegt.
      Fijne zondag, Anita

      Verwijderen
  2. Goedemorgen Anita, een mooie kaart heb je gemaakt, best apart ook.
    Jee dat is niet niks, maar fijn dat je het dan zo goed inziet en lekker aan de slag gaat.
    Ook voor jouw een fijne zondag toegewenst.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Altijd Elly, ik ben graag bezig, iets langer slapen zou fijner zijn. Bedankt voor je lieve berichtje
      Fijne zondag, groetjes Anita

      Verwijderen
  3. Ik ben ook een vroege vogel, maar dat is dan om naar de koeienstal te gaan. Half 5 opstaan.
    Wanneer je zo vroeg wakker bent vanwege pijn is dat natuurlijk niet zo leuk.
    Met kaarten maken kan je heerlijk ontspannen.
    Je hebt dan ook weer een mooie gemaakt.
    De embossing achtergrond vind ik er heel mooi bij.
    Leuk gecombineerd met de roestkleurige tinten.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O maar dat is ook mooi Carla de koeienstal daar zal je zeker een warm welkom krijgen.
      Dankjewel voor je lieve berichtje ik vind de crackle embossing folder ook heel mooi en voor vele kaarten te gebruiken.

      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  4. Heel herkenbaar, Anita. Mij vergaat het net zo en dan maar genieten van de lange dag die voor ons ligt!
    Vind je kaart erg leuk en stoer geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Jeanet we maken er gewoon wat van, life goes on :)
    dank voor je berichtje.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo erg als je niet meer kan slapen van de pijn... Hopelijk gaat het door de dag wat beter. Als je het toch positief moet bekijken: zo vroeg in de ochtend is het heerlijk rustig. Je hebt een stoere mannenkaart gemaakt, mooi! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je lieve berichtje, Mieke dat is zeker een voordeel.

      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  7. Mooi kaartje Anita. Ik wist niet dat ze bij Zeeman ook hobyspulletjes verkopen.
    Beterschap.
    Groetjes,

    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Karen, ja ook bij de Zeeman en de Wibra liggen soms heel leuke hobby spulletjes.

      Verwijderen
  8. Schitterende kaart heb je gemaakt Anita,hopelijk gaat het ondertussen weer wat soepeler allemaal! Die regen zal ook niet meewerken denk ik voor je gewrichten...Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel Wilma voor je lieve berichtje. Morgen de reumatoloog bellen dat ze een spuit in het gewricht gaat zetten. Ik heb nu al weer 3 maanden een ontstoken ring vinger.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke mannenkaart is dit, mooie achtergrond ook. Lastig als je niet kunt slapen,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans, de crackle embossing folder was een goede aankoop :).
      xx

      Verwijderen
  11. Hoi hoi Anita
    Veel sterkte voor je heel vervelend als je pijn hebt...
    Mooi kaartje heb je gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag Martha, dankjewel voor je lieve woorden hopelijk na de inject weer een stuk beter.
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===