Volgers

woensdag 1 januari 2020

Gelukkig Nieuwjaar mogen je wensen en dromen uitkomen.

Gelukkig Nieuwjaar
Voor al mijn lezers
en die mijn blog volgen
!!


Happy New Year
To all my readers
and everyone who follows my blog!!

Frohes neues Jahr
Für alle meine Leser
und alle die meinem Blog folgen!!

Voor het nieuwe jaar heb ik keuzes gemaakt
wat ik wilde gaan doen in 2020.
Alle ballen in de lucht houden dat ging niet meer.

Per 1 maart stop ik als DT lid bij Hobby Alternatief
het waren 3 leuke jaren.

Natuurlijk blijf ik wel creatief bezig op mijn eigen blog.
Morgen ben ik er weer zoals elke donderdag
met een verse kerstkaart  een heel jaar lang.

Ik wens jullie alle met welke voornemens die je gemaakt hebt voor 2020
dat het een mooi jaar mag worden.

Gezellig dat je even kwam kijken,
ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.


  

18 opmerkingen:

  1. Voor jou en je man ook de allerbeste wensen Anita.
    Ja soms moet je keuzes maken, het plezier in freubelen moet bovenaan blijven staan. Ze zullen je wel missen op het leuke blog van hobby alternatief. Gelukkig blijf je wel op je eigen blogje actief. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker weten Wilma, ik blijf gezellig freubelen. Ook voor jou en de jouwe een heel mooi en gezond 2020. Liefs xx

      Verwijderen
  2. Voor jou en je gezin de allerbeste wensen. Enja keuzes moet je maken, niets mis mee. Je moet je ten allen tijde goed voelen.
    Fijn knutselaar
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo is het Chantal, alles moet in balans zijn. Een fijn creatief en gezond jaar wens ik je.
      Liefs Anita

      Verwijderen
  3. Hoi hoi Anita
    Ook voor jou en dgene die je lief zijn een heel goed 2020!
    Ja keuzes moet je maken en alleen jij weet welke keuzes goed zijn!
    Ben wel blij te lezen dat je op je eigen blog actief blijft, vind het altijd gezellig te lezen waar jij en Martin mee bezig zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We blijven van elkaars creaties genieten Martha, Martin gaat vast en zeker nog iets leuks maken.
    Fijne Nieuwjaarsdag gewenst.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Begrijp wat je bedoelt hoor alle ballen in de lucht houden en hobby moet geen moeten worden!!! Ik wens je een mooi nieuw jaar en hobby plezier en weer mooie kaartjes hier te zien!!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn om te horen Gerrie, ik blijf creatief bezig en zo kunnen we toch samen van elkaars creaties genieten.

      Groetjes Anita

      Verwijderen

  6. The Best Wishes and Creativity for 2020
    De Beste Wensen en Creativiteit voor 2020
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alles goeds voor 2020 Karin.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook voor jou de beste wensen voor 2020 Anita. Dat het een mooi jaar mag worden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel Miranda, ook voor jou een heel mooi jaar!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De beste wensen voor een heel mooi 2020. Alle ballen in de lucht houden is veel gevraagd, geniet van de keuzes die altijd goed zijn, geniet vanher freubelen en mooie dingen maken. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook voor jouw Nelleke alle goeds voor 2020. Dat is mooi gezegd alle keuzes zijn goed, ik ga zeker genieten van al het moois wat we samen maken.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Hoi Anita, ook aan jullie een mooi en gezond nieuw jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook voor jullie het allerbeste in 2020 Sandie!
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  13. De allerbeste wensen en een fijn en goede 2020.
    Ja klopt soms moet je keuzes maken wat ook vaak moeilijk is.
    Zolang je maar dicht bij jezelf blijft.
    En fijn dat we elkaar zo nog kunnen volgen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alle goeds voor 2020 Elly. Ik vind het nog steeds moeilijk om mijn energie te doseren. Natuurlijk blijf ik iedereen volgen, zo leuk en ik doe ook inspiratie op.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===