Volgers

maandag 24 augustus 2020

Dromen mag!

Ik zag de leuke sketch bij Tuesday Morning Sketches
en dacht daar kan ik aan mee doen.
En toen was ik te laat maandag morgen!

Mijn gedachten dwaalde af bij het zien 
van deze stempel.
Op een of andere manier zag ik de kat 
 steeds aan een groter vis denken.

De nieuwe blogger ik wilde hem uitproberen,
  nou ja wilde
ik heb geen andere keus als ik wil
blijven bloggen
en in eens stond mijn ingepland bericht 
van woensdag online.
Toch maar weer even de oude versie
terug gezet .
Deze kat heeft grote dromen dat kun je wel zien
ze wil graag van een klein visje 
naar een groter vis
deze hoopt ze dan te verorberen.
Ook mijn foto`s zien er flets uit. 
In het echt zijn de kleuren feller.
Langs de randen heb ik als laatste nog score lijntjes gezet.
Boven en beneden aan de kaart nog schuine lijntjes,



tuesday-morning-sketches-568.
sheepski-designs-challenge-41-no-rules-anything-you-want.
craftyanimals.challenge-41.

Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 


27 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Anita, ja helaas kan dat gebeuren dat je te laat bent.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet er aan gedacht dat hij om 24.00 dicht ging de link.
      Groetjes,Anita

      Verwijderen
  2. Ik herkende de sketch meteen en echt jammer dat je te laat bent :(
    Heb je leuk bedacht en uitgevoerd Anita.
    Ow ow die nieuwe blogger.....gelukkig heb ik nog de oude maar vrees dat ik er ook vast een keer aan moet geloven....Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo gaat dat Wilma even niet goed opgelet, ja die nieuwe blogger het is wat, toch maar om gezet per september schijnt het toch echt de nieuwe te worden.
      Liefs xx

      Verwijderen
    2. Ik hoop dat het weer word uitgesteld Anita, het zou eigenlijk al juli zijn....van uitstel komt afstel? Hihi...

      Verwijderen
  3. Een leuke kaart met al die visjes! Ik ben van narigheid ook alweer terug gegaan naar de oude blogger.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Eri, vind het ook niet leuk maar ja zal moeten.
      Fijne dag groetjes, Anita

      Verwijderen
  4. Mooi bedacht dit kaartje, Anita
    Even wennen het nieuwe blogger, maar hrt komt goed!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. uit eindelijk wel Martha, we zijn ook van die gewoonte mensen denk ik.
      Liefs xx

      Verwijderen
  5. Ook ik gebruik nog steeds de oude Blogger en ook mijn FB weer terug gezet naar de oude stand, voor mij hoeven ze niet te vernieuwen...
    Leuke kaart met de poes en de visjes,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ik heb de stap toch maar genomen Ans.
      Fijne dag xx

      Verwijderen
  6. Ja wat een gedoe hè met Blogger, hopelijk komt het snel allemaal goed. Je kaart is leuk bedacht en uitgevoerd Anita. Leuke manier om deze sketch te gebruiken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Miranda, het duurt nu ook veel langer voor mijn bericht klaar is.
      Fijne dag groetjes, Anita

      Verwijderen
  7. Wat zonde dat je mooie kaartje niet meer met de schets kon meedoen, Anita. Bij TMS gelden andere tijden dan bij ons en je moet je kaartje inderdaad zondags uiterlijk inleveren.
    Morgen komt er weer een leuke schets en ik hoop jouw kaartje tegen te komen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi anita
    een heel leuk kaartje heb je hier staan !
    grtjs, martina
    ps de kurkenstempel is van spellbinders en niet van penny black, sorry ! hij komt ineens met snijmal er bij, hopelijk vind je hem nog... succes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel. Leuk kaartje met de sketch.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Reacties
    1. Mooie kaart. Het went vanzelf wel die nieuwe blogger, maar wel jammer van het ingeplande bericht.
      Groetjes Nicolette

      Verwijderen
    2. Dankjewel wel Marga en Nicolette.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  11. Oh wat grappig! Zo leuk hoe je hem geïnterpreteerd hebt! Humor!
    Ja, het is echt wennen! Ik heb nog niet gekeken of we nu inderdaad iet meer terugkunnen. Ze hadden gezegd vanaf 24 aug....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hihi GerJanne die kat toch, het zou nog moeten kunnen terug zetten.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===