Volgers

maandag 23 november 2020

Weggevertje!

  Hoi hoi

Een maand of 2 geleden ben ik begonnen 
met mijn hobby ruimte op te ruimen
en een herindeling van alle hobby spullen.

Nu heb ik de boekenkast bijna klaar.
momenteel staat het even stil.

Ik heb nog  wat nieuwe spullen over
van de workshops enz.



Nu wil ik een weggevertje doen onder 
de mensen die mij nu volgen.

Stuur je mij een kaartje met je adres en voor welke
weggever je wilt gaan .
voor zondag 7 dec!

8  dec worden de namen getrokken.

Mijn adres mocht je dat niet hebben kun je 
opvragen via het envelopje op mijn blog.

Nr1 welcome baby



Nr 2 birdy kerst stempel



Nr 3 pop-up hart




















Nr 4 Embossing Folder Multi Language

Nr 5 Md Cijfers





Nr 6 paddenstoel

Nr 7 bloem

Nr 8 Arrows sharp

Nr 9 pompoen

Nr 10 MMST001 Nellie Snellen tempel 
Mixed media stempel gebreid


Lieve groetjes, Anita

24 opmerkingen:

  1. Je bent goed bezig en wat een goed idee om zo je spulletjes weg te doen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben je nu klaar met opruimen en uitzoeken, of die je het rustig aan?
    Wat is die slee ontzettend leuk zeg!!
    Wauw, dat staat straks, als je huis helemaal in sfeer van de kerst is vast héél gezellig.
    Ik denk dat je met die slee wel een toplaats of een winnaar gaat worden bij een challenge.
    Wat een goed idee om hier wat spullen weg te gaan geven die je toch niet meer gebruikt, zo maak je meerdere mensen vast heel blij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Daphne, nee nog lang niet klaar doe het nog steeds rustig aan.

      Verwijderen
  3. gaaf zeg Anita ik ga meteen de kaart op de bus gooien.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief om je spulletjes te verloten Anita.
    Je hebt hard gewerkt op je kamertje,
    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wilma het staat nu compleet stil komend jaar ga ik weer verder liefs xx

      Verwijderen
  5. Wat een goed idee om zo opruiming te houden Anita.
    heel leuk dat je dingetjes gaat verloten....ik doe graag mee hoor!
    Je kaartje gaat vandaag op de post.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een goed idee, zou ik eigenlijk ook eens moeten doen haha. Ik laat de candy voorbij gaan maar veel plezier met je opgeruimde werkruimte!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee, Anita. Na rijp beraad laat ik je candy toch maar voorbijgaan (al ging mijn hart bij 2 stempels harder kloppen), maar ik heb zelf al zoveel (veelal ongebruikte) spullen liggen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha die Anita, wat een leuk idee!
    Ik ga ermee aan de slag!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een goed idee van je om op deze manier je overtollige spulletjes weer een nieuw huisje te geven.
    Mijn kasten puilen zo ondertussen ook uit en hebben een opruimbeurt nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Soms is een goed om eens opruiming te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend leuk manier om van je nieuwe ongebruikte spullen af te komen. En natuurlijk komt er een kaart jouw kant op. Een kerstkaart krijg je toch wel. Maar je bent toch niet jarig binnenkort??

    BeantwoordenVerwijderen
  12. In maart ben ik pas jarig! Anders gaat het wel heel vlug.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk idee van jou om spulletjes weg te geven.
    Ik stuur je een kaart oke?

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat leuk zeg. Uiteraard doe ik mee!
    Xx
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk Anita. Ik heb je een mailtje gestuurd.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat gaaf je weggevertje na de boel opschonen Anita !!
    Doe héél graag mee en doe een gokje naar de pompoen :-)
    Fijne avondgroetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===