Volgers

donderdag 31 december 2020

Mijn laatste blogbericht voor 2020

Donderdag 31 dec mijn laatste bijdrage van dit jaar !
 Mag ik jullie allemaal een gezellig jaarwisseling toe wensen
blijf vooral gezond!
Bedankt voor alle lieve reacties op al mijn 
blog berichten van dit jaar.

Het is een cadeau verpakking geworden.


Ook deze is gemaakt met een label stans
ik dacht dat ik meer foto`s had genomen maar 
helaas niet dus.
Het sluit met een cardstock bandje, waar
 ik een poinsettia op heb gezet.

Ik doe graag mee bij:


My 5 favorite cards from this year










Bedankt voor je bezoekje en de reacties
ik geniet hier zo van.
Ik hoop jullie allemaal weer gezond en wel terug te zien in 2021  🎆🎇


 

58 opmerkingen:

  1. Hey Anita,

    Ik was bezig met mijn blogrondje voor het KKT en jij hebt de tijd weeral ingehaald... Gelukkig ben ik niet de enige vroege vogel in blogland...

    Toffe label maakte je maar ook de andere kaartjes erachter zijn top!!
    Bij mij vandaag ook labeltjes...

    Ik ga nu snel op jouw kaart van gisteren nog reageren...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag dat je al vroeg was, bij ons staan oliebollen bakken op het programma. Dat doen we buiten geen rommel en reuk in het huis. Tis wel koud vandaag, hete koffie en een borrel dan gaat dat best lukken zegt mijn man hij bak ze al 43 jaar, al zijn het er lang niet meer zoveel als toen we pas getrouwd waren. Liefs xx

      Verwijderen
  2. Wat een leuke verpakking! Dat papier kun je gebruiken voor de challenge van komende week!
    Hier staat het bakken ook op het programma. Peter doet dat al zo lang we samen zijn en ze zijn altijd heerlijk. We wilden 1 pak wegbakken, maar we kregen een bestelling van Tieme ;-) Nu dus toch maar 2 pakken...Ook hier buiten, top 2000 aan, sjaal om, drie truien aan en ik ondersteun mentaal vanuit huis, hihihi...en proef natuurlijk..
    Fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi dat doe ik ook GerJanne, ik maak de deeg en Mart bakt ze ook 2 pakken worden weg gebakken, ik mag proeven vind ze alleen lekker als ze warm zijn :) Laurens komt dit jaar bij ons door houden normaal met zijn vrienden maar dat kan dit jaar niet.

      Verwijderen
  3. Leuk om een verpakking in label vorm te maken! Mooi papier ook.
    Fijne jaarwisseling en een goed nieuwjaar!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje leuk dp papier en details succes met oliebollen bakken
    fijne jaarwisseling
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk lab heb je gemaakt, ik wens je een hele fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enige label en direct goed voor de Santa-challenge bij 52 WTC! Fijne jaarwisseling en een GOED 2021 Anita!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige label heb je gemaakt.
    Wat leuk al je favoriete kaartenop een rij.
    Fijne jaarwisseling en een heel goed gezond en creatief 2021
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk label Anita.
    Ook ik bak al vele jaren oliebollen op oudjaarsdag....heerlijk!
    Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2021
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je mooiste kaartjes van het afgelopen jaar zijn inderdaad heel erg mooi!

      Verwijderen
    2. Dankjewel Diny een mooi en creatief nieuwjaar wens ik je. xx

      Verwijderen
  9. Erg leuk gedaan en voor jullie een gezellige jaarwisseling.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent een week te vroeg met dit leuke label/santa kaartje, hij is wel heel tof geworden. Jouw favorietjes zijn ook prachtig. Veel bakplezier en een fijne jaarwisseling en een goed begin van 2021!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi als we alles van te voren wisten Eri, ik maak een nieuwe kaart voor de challenge. Alles goeds voor 2021.

      Verwijderen
  11. Super leuk label heb je gemaakt!
    Fijne jaarwisseling en groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi label heb je gemaakt Anita!
    En mooi jouw favoriete kerstkaarten!
    Veel bakplezier en fijne jaarwisseling en natuurlijk alle goeds voor 2021!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie verpakking Anita! Je hebt hem waarschijnlijk dubbel gevouwen om er een verpakking van te maken, super leuk in ieder geval. Leuk om te zien dat je top 5 allemaal lichte kleuren hebben, vind je dat ook het mooiste? Fijne jaarwisseling!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Annerieke, ik heb eerst een helft niet helemaal uit gestanst, toen omgedraaid en de andere helft, inderdaad licht kleuren vind ik het mooist.
      Fijne jaarwisseling!

      Verwijderen
  14. Heel leuk kaartje! Ook je favoriete kaartjes mogen er zijn!
    Een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2021!
    Lieve groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie feestelijke cadeauverpakking Anita. Hopelijk kunnen we in het nieuwe jaar weer van je creativiteit genieten.
    Fijne jaarwisseling en een mooi en vooral gezond 2021 gewenst.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Miranda, we gaan weer verder met kaartjes maken in 2021 en ik laat me graag inspireren.
      Fijne jaarwisseling!

      Verwijderen
  16. Mooie verpakking en ook je favorietjes zijn leuk!
    Fijne jaarwisseling,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Anita een mooie verpakking heb je gemaakt. Leuk om te geven,maar ook om te krijgen. Een fijn einde jaar en tot 2021,
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Laurette ze zijn erg handig als je gauw iets nodig hebt. Fijne jaarwisseling!

      Verwijderen
  18. Mooie verpakking heb je gemaakt.
    Leuk met dit kerstpapier en leuk afgewerkt met het papieren bandje.
    Een hele fijne jaarwisseling en heel veel goeds voor het nieuwe jaar.
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een leuke attentie helemaal zelf gemaakt! Dat zijn de leukste cadeautjes vind ik! En wat leuk dat je de 5 mooiste of meest gewaardeerde kaarten nog eens laat zien, leuk idee! fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Een fijne jaarwisseling en groetjes marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een toffe geschenkverpakking, Anita. En er staan al kerstmannen op, die kan zo voor de challenge!
    Leuk zo'n overzicht van je favoriete kaarten!
    Leuk je weer te zien bij 52WTC en fijne jaarwisseling gewenst.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi echt toeval Jantine, ik maak toch iets nieuws voor de challenge heb ik gelijk wat te doen. Fijne jaarwisseling!

      Verwijderen
  21. Mooie afsluiter je kado label en ik snap hoe het in elkaar zit hoor! Succes met de oliebakkerij, ik heb net mijn appelflapje op en dit keer opgehaald bij de molen waar een warme bakker inzit, dus het was smullen, maar zelfgebakken blijft het lekkerst!!!! Fijne jaarwisseling Anita,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Gerie, als je een goed bakker hebt zijn die net zo lekker!! Fijne jaarwisseling.

      Verwijderen
  22. Prachtige cadeauverpakking Anita. Leuk dat je ons je 5 favoriete laat zien, heel mooi.
    Fijne jaarwisseling en alle goed voor 2021.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. een hele leuke vrolijke tag Anita
    Fijne Jaarwisseling Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie tag heb je gemaakt op deze laatste dag.
    Hier niet zelf bakken, hou ik niet van.
    Wel zelf opeten hahaha.
    Wens je een fijne jaarwisseling en een goed en mooi 2021 toe.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dankjewel Elk, oliebollen bakken is niet iedereen zijn ding. Fijne jaarwisseling en een goed 2021 xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gelukkig 2021 en nog veel knutselplezier !

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Erg leuk deze cadeau verpakking. Voor jou ook de beste wensen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ah what agreat gift box, I love the pretty papers. WOW your Top 5 cards are fantastic!!! Thanks for sharing them with me over on Fezziwigs, all the Very best for a safe and happy 2021, Hazel x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk kerstlabel en mooie top 5 van jouw kaartjes gekozen ! Ik wens je een fijne jaarwissel! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Your cards are beautiful! Thanks for playing along at Christmas Kickstart, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel mooi je cadeauverpakking Anita...en ook je 5 moiste kaartjes zijn echt SCHITTEREND....een genot om naar te kijken...TOP..
    Ik heb heerlijke appelbeignets gebakken.... gewoon binnen onder de afzuigkap...en de kleinkids zijn gezellig langs geweest om ze op te helpen eten
    en vanavond nog een appel kruimel taart gebakken voor de dochters die komen morgen nieuwjaar wensen....

    groetjes
    een fijne jaarwisseling
    en een mooi, gezond en vooral een creatief 2021
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Anita,
    Allereerst veel gezondheid en geluk gewenst, dat 2021 een mooi jaar mag worden!
    Wat maakte je een mooie label met prachtig papier.
    Je favoriete kaarten zijn leuk om langs te zien komen,ze zijn ook schitterend, vooral de witte.... Lieve groetjes en liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dankjewel ook voor jou alle goeds voor 2021. Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===