Volgers

woensdag 23 december 2020

Winter

Hoi hoi, nou ik ben helemaal de dagen kwijt
mijn kaart voor het KKT ging 1 week eerder online.
Dankjewel  Nancy voor je oplettendheid!! 😘


Gelukkig heb ik nog een kaartje klaar staan
Deze is gemaakt met papier uit een klein blokje
een leuke stans en het schattige stempeltje van MD.



Met mijn kaartje wil ik graag mee doen bij:
Y is for  your favourite things Die cuts


Alles kost mij veel meer energie, ben zo moe mijn gewrichten zijn pijnlijk en stram
voorlopig geen reuma medicijnen om te kijken
 of het CK verbeterd.  Bij de laatste uitslag is het iets gedaald gelukkig.

Bedankt voor je bezoekje en de reacties
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs.

 

 

21 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Anita. Ja is mij ook al een paar keer gebeurd..ging het ineens online, verkeerd ingepland.
    Zo vervelend als je lijf niet meewilt, gelukkig ietsjes verbetering, hoop dat het snel nog beter wordt XX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaa wat een schatje deze kaart Anita.
    Leuk stempeltje. Houd je haaks meid en zorg goed voor jezelf.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd!

    sterkte!
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje mooi dp papier is dat en leuk die stermal met het schattige vogeltje erin
    beterschap
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk winter kaartje Anita.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel vrolijk kaartje! Ach, wat naar dat je zo'n pijn hebt. Ik wens je heel veel sterkte!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi lief kaartje Anita!
    Wat vervelend dat je zo'n last hebt, herl verl sterkte!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een vrolijke kaart heb je gemaakt Anita. Wat naar dat je zoveel pijn hebt, het weer werkt op dit moment denk ik ook niet echt mee. Sterkte!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie stans heb je gebruikt. De afbeelding is zo een echte blikvanger geworden!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sending you health and happiness for Christmas.
    Thanks for joining us at Craftyhazelnuts Christmas challenge blog. Your card is lovely.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alweer zo'n leuke kerstkaart.
    Niet fijn als je zoveel pijn hebt. Hopelijk verbetert het snel.
    Fijne feestdagen!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. da's weer een knappe kaart , veel beterschap alvast

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een grappige kaart.
    Sterkte met je gezondheid.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. He, Anita, wat naar te horen dat het allemaal zoveel energie kost. Ik hoop dat je de kerstdagen goed doorkomt.
    Je kaartje is mooi! En ja, er waren er meer die na moesten denken of het de laatste woensdag was of niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dank voor alle lieve berichtjes, gisteren het merendeel van de dag geslapen. Wij gaan de kerstdagen heel rustig door brengen samen met onze zoon.
    Fijne dagen gewenst blijf gezond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is a totally sweet card! Love the little bird. Thanks for joining us at ABC Christmas Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh my I LOVE that die cut so much—this is really cute/pretty!! Thanks so much for creating with us this week at Tuesday Morning Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. A great card - thanks for joining us at the Merry Little Christmas Challenge Blog.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===