Volgers

zondag 31 januari 2021

Max new arrival!

Vandaag een felicitatie kaartje
het is een slim line kaartje geworden.


Ik vond nog een leuk veel kleurig sterren papier in mijn voorraad
daarbij koos ik effen papier.


Van CS koos ik het ondeugend kijkende poesje
uit een andere setjes koos ik de tekst.

Zelf een ander achtergrond en andere plek in de kamer
wilde niet helpen voor de juiste kleur weer te geven.

Helaas wilde het licht bij het maken van de 
foto`s niet mee werken de kleuren komen erg flets over
naar buiten gaan kon niet het regende pijpenstelen.

Bedankt voor de vele reacties
op  het KKT en kerst kaartje van  woensdag en donderdag,
zo leuk om te lezen.

Mijn kaartje laat ik graag mee doen bij:


Bedankt voor je bezoekje en je reactie
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita

62 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Anita.
    Het weer werkt niet echt mee voor de foto's.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elle-jeanne, het is of te donker of het regen pijpenstelen.

      Verwijderen
  2. Wat een leuk kaartje. Vooral die katten stempel is zo schattig.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Christa, hij is zo snoezig die stempel een van de leukste die ik heb.

      Verwijderen
  3. A cut Kitten image and lovely shapes card, many thanks for joining in with our 'Four Legged Friends' theme at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooo wat een schatje Anita! Leuke kaart en hij is bestemd voor iemand die een nieuwe poes heeft gekregen? Lief! Fijne zondag xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, vind kittens zo leuk, fijne dag dag liefs xx

      Verwijderen
  5. Wat een lief kaartje heb je gemaakt met de poes.
    Leuk designpapier met al die sterren
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Hetty de ontvangster was er blij mee, fijne zondag.

      Verwijderen
  6. wat een mooi kaartje wat een leuk sterretjes papier heb je gebruikt en een schattig poesje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig je slim line kaart!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat een leuke kaart met dit lieve poezenstempeltje op dit leuke sterrenpapier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Eri , ik viel als een blok voor het poezen stempeltje.

      Verwijderen
  9. Mooie kaart met de leuke stempel en heel mooi papier,
    Foto's maken is erg lastig nu,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Anita!
    Schattig met dat poesje
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig leuk en die foto is prima!
    Ik maak als het kan altijd buiten foto's of ik gebruik, goedkope daglicht TL lampen van de Action, die helaas nu dicht is. set van 2 voor 5 euro geloof ik. Ik gebruik beide lampen, 1 erboven en 1 houd ik met de hand ervoor en plaats ik zo dat de kleuren zo goed mogelijk over komen.

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Diana, goed ik als ze weer open zijn ga ik eens kijken.
      xx

      Verwijderen
  12. Ohhhh wat een lieverdje.

    Ook al komt ie wat fletser over. Foto's in
    dit seizoen in een dingetje.

    Leafs Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kunt ondanks de fletsere kleuren toch zien dat het een gaaf kaartje is, hoor. Ik heb daarom een fototentje, dan lukt het makkelijker.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marjan, zo`n foto tentje daar ga ik eens naar kijken ook een goede tip.

      Verwijderen
  14. Wat een mooie kaart, leuk papier heb je gebruikt.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg leuk Anita.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel leuk kaartje! Mooi dat papier met sterretjes en een erg leuk katje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is een schattig poesje op je kaart. Erg leuk! De ticketstans blijft ook mooi, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dankjewel GerJanne, je kunt er zoveel kanten mee op met de ticket mal.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuk kaartje heb je gemaakt met dit ticket mal, geslaagd
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Op dit moment lees ik op heel veel blogs dat het niet te doen is, met dit sombere weer, om de kaarten mooi op de foto te krijgen.
    Dit sterren papier is super leuk, ik geloof je hoor, dat het veel kleuren heeft, ik vind het daardoor meteen een heel erg leuk, vrolijk kaartje geworden.
    Wat een leuke model ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een leuke kaart met mooi papier en lieve poezenstempel!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Anita, ook voor een leuke gelegenheid hè. De kaart ziet er vrolijk uit, de stempel is ook erg schattig. Voor het maken van foto's van mijn kaarten heb ik jaren geleden een draagbare fotostudio aangeschaft, ik vind het heel fijn werken.
    Groetjes, Annerieke
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi dankjewel Annerieke, in zo'n fotostudio daar ga ik mij eens in verdiepen.

      Verwijderen
  23. Leuk model. En mooie zachte kleuren!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ondanks het licht.....of het gebrek daaraan.....heb je toch een MOOI slimline-kaartje gemaakt Anita.
    Misschien een foto maken met een daglichtlamp, ook zonder flitser?
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dankjewel Wilma, ik ben me aan het oriënteren eens kijken wat het gaat worden. Fijne avond liefs xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het is een hele mooie kaart geworden.
    Met deze druilerige dagen is het inderdaad erg lastig om mooie foto's te maken.
    Super leuk dat je meedoet aan onze challenge.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fabulous card in the slim line, hard to get good clear photos, takes me ages. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. What an adorable image! Thank you for joining us this week at Allsorts Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Great card and thanks for sharing with us at CRAFTY CATZ ATG challenge hope to see you again in our new challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Thank you for joining Allsorts challenge with this entry, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super cute! I love your ticket! Thanks so much for sharing with us at A Place To Start!

    Hugz,
    Chana Malkah, Owner

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Beautiful! Thanks so much for participating in the Creative Crafters Challenge this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===