Volgers

zaterdag 20 februari 2021

Teckel brengt post

Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties
op mijn kerst slim line kaart van gisteren.
 
Zoals je ziet  vandaag nog een slime line kaart 
Deze dame houd van hondjes helaas heb ik niet 
haar favorite hondje als stempel.


Rose achtergrond met daarop een ruitje
3 vierkantjes  uit gestanst voor een super leuke
teckel die de post komt bezorgen de envelopjes en tekst.


 Hij heeft nog al wat envelopjes bij zich.
ik had niet goed op mijn verjaardagskalender gekeken
dit is de 2de kaart die ik maak met een envelopje
alleen had ik mij vergist in de verjaardags datum en
die is later dan de challenge loopt 
 dat kaartje komt de volgende week online.

Mijn kaartje laat ik graag mee doen bij:

Bedankt voor je bezoekje en je reactie
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita

52 opmerkingen:

  1. Je kaartje is heel mooi, al is het niet het juiste hondje, ze zal er toch wel heel blij mee zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh deze slimline kaart is ook superschattig met dat leuke hondje ik denk dat de mevrouw hier ook wel heel blij mee is wie wil niet zo lief hondje op de kaart zien
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met het schattige hondje.
    Dan maakt het toch niet uit dat je het juiste hondje niet hebt ...
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is superleuk in die vrolijke frisse kleuren!
    Groetjes Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi en schattig kaartje. Zo leuk hoe het hondje de envelop vast heeft. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een leuk en mooi kaartje heb je gemaakt, geslaagd kaartje
    fijn weekend,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig kaartje Anita!
    Leuk dat teckeltje met post
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieverd, deze teckel.
    De envelopjes zijn ook schattig, grappig, ik maakte voor deze challenge ook een kaart met envelopjes met een hondje erop.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Daphne ook toevallig beide een hondje op de kaart.

      Verwijderen
  9. Een hondenkaartje voor een hondenliefhebber is altijd leuk. Heel schattig met deze teckel en al zijn omslagjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige kaart is dit! En niet alleen omdat er een teckeltje op te zien is (wij hebben er een, en we zijn er dol op!).
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Lia, en wat leuk dat er bij jullie een teckeltje is, liefs xx

      Verwijderen
  11. Als je van hondjes houdt is élk ras een schot in de roos Anita, héél leuk deze postteckel!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk kaartje met het hondje en de envelopjes! Ik denk dat het soort hondje niet zoveel uit maakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Trudy hihi ik denk het ook niet, was wel extra leuk geweest als ik een stempel met haar hondje had gehad.

      Verwijderen
  13. Maakt niet uit wat voor hondje toch? De teckel brengt fijne post! Goed weekend verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige slimline kaart Anita.
    Schattig met het hondje.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave slimline kaart met de leuke teckel en de cadeautjes, heel mooi gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A lovely slimline card in pretty pastel colours. Thank you for playing along at Crafty Catz this week.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart met dat schattige hondje!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wonderful panels and love the slimline card design and cute dog Anita.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schattig kaartje met kleine envelopje. Ik vi mnd op dit moment de slimline kaarten erg tof.

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dankjewel Marga, ze zijn ook zo leuk om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anita,
    wat een lief kaartje! Het vertelt een verhaaltje, enig. Dank je wel voor het meedoen bij K&K bij onze ruitjes challenge.
    Ik reageer weer met mijn andere account....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel GerJanne, mijn robot is er nog steeds sinds woensdag.

      Verwijderen
  22. Ach wat een liefje Anita, het lijkt wel een klein stripverhaal.
    Fijn weekend verder en hopelijk valt het mee met de hooikoorts maar ik vrees het ergste....liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, yes ze zijn er weer de kleine pollen plagers, medicijnen en binnen blijven, liefs xx

      Verwijderen
  23. Leuke kaart heb je gemaakt voor onze enveloppen challenge.
    Bedankt voor je deelname bij 4-SCB.

    Groetjes Nelly (DT 4-Season Challenge Blog).

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel tof kaartje, zeg!
    grtz Colien {4SCB]

    BeantwoordenVerwijderen
  25. This cute card would definitely make me feel better if I didn’t feel well. Thank you for sharing it with us at Scrapping4fun Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===