Volgers

dinsdag 2 maart 2021

Een kleindochter

Vandaag mijn 2de kaartje
Dit is een kaartje voor kersverse grootouders.
( Wilma en haar man)
Ik maakte een kaartje met een puzzel gedeelte
dat in een kader zit.


De basis is een craft papier met daarop 
met een leuk design papiertje.

Uit de bovenste kaart een vierkantje uitgestanst met de puzzel stans.
Een leuke giraffe en een tekst mocht op te binnenkant.


Een losse giraffe gestempeld en uitgeknipt met een geel strikje.
Daarna het ik de puzzel terug geplaatst.

Mijn kaartje laat ik graag mee doen bij:

Bedankt voor je bezoekje en je reactie
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita

45 opmerkingen:

  1. Wat een leuk bedachte kaart met die schattige giraffe!
    De grootouders zijn er vast blij mee!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie speciale kaart heb je voor Wilma gemaakt.groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een leuke kaart voor de groot ouders!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk is deze puzzel kaart.
    Leuk idee.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi en leuk kaartje is dit geworden! .
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So cute what a fun card design and panel.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaa hij is echt zo gaaf Anita, erg knap en mooi gemaakt!
    Nogmaals erg bedankt meid. Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super gave kaart heb je gemaakt.
    Leuk idee zo met de puzzelstukjes.
    Fijne avond,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk gedaan met het puzzelgedeelte, en de leuke tekst erachter.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf gedaan met die puzzel, en die giraffe is té leuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dit een leuk kaartje. Zo grappig gedaan met die puzzel een heel leuk idee. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een superkaart! Enig idee om het zo te doen met de puzzel. Wilma was er blij mee las ik op haar blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Most gorgeous project and work of art....xx
    [I am so fed up with the robot thing now again for the fourth day]

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt een superleuke kaart!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die stempels, zowel giraf als tekst, heb ik ook, leuk zijn die he, voor babykaartjes?!
    Lief dat je een kaartje maakte en met het puzzelgedeelte erop vind ik het extra leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk om er een puzzel van te maken.
    Heel erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful! Thanks so much for participating in the Creative Crafters Challenge this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Thank you for your lovely comment Cohenna.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Thank you for sharing your entry with Craftyhazelnut's Patterned Paper March 2021 challenge. We look forward to see everyone's wonderful projects. I love your interactive card. The little Giraffe is adorable.

    Myrna Sweet, DT Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===