Volgers

woensdag 21 april 2021

kwaak kwaak!

Ik zag een aantal challenges en ik dacht kom ik doe mee
Paper piecing- kikker(s) op je kaart
en een sketch wat wil je nog meer!

Mag ik jullie bedanken voor de leuke reacties
 op de verjaardagskaart van gisteren.


Zwarte basis  en daarop dp bloempjes van CS
dan effen craft randjes zijn met zwart aangezet
ook van CS daarna een zwartrondje  opgeplakt 
een kantje met streepjes dp van CS en 2 gedroogde blaadjes.


 Op het craft heb ik de leuke kikker van CS gestempeld
op 1 gemĂȘleerd dp de kikker gestempeld uitgeknipt.
De kikker is verhoogd opgeplakt.


Een klein zwart strikje en bladeren geknipt uit een tissues doos
 .

Mijn kaartje laat ik graag meedoen bij:


Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita

48 opmerkingen:

  1. Fun card, paper piecing is something I love too. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart. Heel mooi met de blaadjes aan de zijkant!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd je kaart!! En daar zijn je blokjes ;)
    Oh deze serie van de stempels zijn superlief, deze heb ik niet.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ik heb veel van deze blokjes, bij het kopen dacht ik leuk vind het best moeilijk om er iets mee te maken bij nader in zien. Tot ik de leuke creatie bij jou zie ze mogen nog even blijven. De stempeltjes vind ik schattig heb ze allemaal. fijne dag xx

      Verwijderen
  4. Leuke kaartje Anita,

    Je kan nog even vooruit qua stempels
    en blokjes

    Groetnis fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf en leuk kaartje Anita, wat heb je er een hoop moois op verwerkt. Fijne woensdag en liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou kijk, ik zeg dus net dat ik geen geschikte stempels heb in mijn voorraad voor deze techniek, maar ik vergis mij, want deze stempel heb ik ook.
    Wat een leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Daphne, leuk toch kun je weer een leuke creatie maken voor paperpiecing!

      Verwijderen
  7. Heel gaaf geworden! Zal ik toch ook maar paperpiecing doen dan haha.

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Diana jaaa doen is leuk ik ben benieuwd naar wat je gaat maken liefs xx

      Verwijderen
  8. Heel leuk zeg! En ik zie ineens dat kraftblokje, heb ik ook nog. Toch eens gaan gebruiken.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Caroline, ben benieuwd naar wat jij gaat maken uit dit blokje.

      Verwijderen
  9. Leuk kikker kaartje .
    Apart op craft gestempeld.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje leuk hoe je de verschillende challenges hebt gecombineerd wat een schattig kikkertje, als het goed is komen vandaag bij ook kikkertjes binnen met de post, dus zal je van de week wel een kaartje mee zie verschijnen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellen, leuk dat ze bij jouw arriveren ik kijk uit naar je kaartje.

      Verwijderen
  11. Wat leuk dit kaartje,Anita
    Dat paperpiecing geeft leuk effect
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuke ronde kaart met de gepapercieced kikker!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart en paper piercing zo leuk!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is die leuk geworden. Heb ook paar van die blokjes. Weet nooit zo goed wat ik met dat papier moet doen maar je brengt me weer op ideeën. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart met de kikker en de blaadjes aan de zijkant,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kikker op je mooie kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat knap om al die challenges te combineren en zo'n leuke, vrolijke kikkerkaart te maken. Mooie lentekaart met het vogelplaatje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Very cute and funny! I love the little frog with his really big eyes. I like your design with those big leaves. The circle card and the craftpaper matched with the black papers and it looks extremely gorgeous. Thank you very much for sharing your card with the running Challenge of EAC.
    Hugs Uschi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele leuke kaart met gepaperpiecte kikker.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What an adorable frog design.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  21. leuke kaart Anita, Leuk ook hoe je de materialen gebruikt hebt. Ik heb dat DP ook nog liggen, maar doe er de laatste tijd niets meer mee. Dank je wel voor het meedoen aan onze uitdaging van de egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fun card! Thank you for sharing with us at Crafty Hazelnut's Patterned Paper challenge. Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Paperpiecing is en blijft een leuke techniek vind ik! Jouw kikkerkaart is super! Zowel de kikker als de bladeren zijn echte blikvangers!
    Dank je wel voor je deelname bij MHH!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. I am a big fan of all things froggy! I love this cute round card with his fabulous layers and sweet colour work. Thank you for joining in the fun at Everybody Art Challenge with this lovely creation. Hugs, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===