Volgers

vrijdag 30 april 2021

Nu weet je waar Abraham de mosterd haalt gefeliciteerd!!

 Hallo allemaal leuk dat je weer een kijkje op mijn blog neemt.
bedankt voor alle leuke reacties op mijnkerstkaart van donderdag.


Kraft papier en daarop donkerde bruin papier
met  de embossing folder van 
Boekenvoordeel jammer dat de winkels failliet zijn
in Nederland zal ze echt gaan missen.


Ik gebruikte de leuke pot stans en een lepeltje 
 deze hangt in het touwtje.
de naam en 50 tig op de kaart
het leuke plaatje is van internet.


18 opmerkingen:

  1. Wat leuk deze kaart! Ja is zeker heel jammer, als ik in de stad was ging ik er ook altijd even langs.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje leuk de mosterd pot ja het is erg jammer kwam er graag was er gisteren nog even maar er komt niks nieuws meer binnen en het zag er ook saai uit met veel lege schappen.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat een leuke toepasselijke kaart heb je voor Bob gemaakt Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Anita
    Ah das jammer dat die winkel ook gaat verdwijnen ik kwam er ook graag....
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, leuke kaart met Abraham in de mosterdpot. Hier (België) heb ik er nog niets over gehoord of gelezen. Ik was er van de week nog.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. That's such a fun card! Thanks for sharing with us at Cut it Up for our Masculine Card challenge!

    Evelyn
    http://mylittlecraftblog.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke kaart voor jarige abraham.
    Jammer als die winkels failliet zijn.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Enig om het plaatje in de de pot te verwerken Anita, superleuk kaartje! Ik had het ook gehoord van boekenvoordeel.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fabulous fun card design.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, wat een leuke kaart. Volgens mij heb ik dat plaatje ook ooit gehad of heb ik nog ergens.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo super origineel gevonden om het plaatje in het potje (mosterd) te doen, echt een leuke kaart. Prachtige kerstkaart, mooi met het raam.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super stoere mannenkaart heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi lieve Anita, vanwege een korte heerlijke vakantie aan zee loop ik achter maar heb nu even al je kaarten bekeken; de prachtige gestempelde kerstballen, het lieve theedoosje, de fleurige paraplu, de lieve kipjes (of zijn het haantjes?) het mooie sfeervolle venster en deze aantrekkelijke Abraham hihi. Ze zijn allemaal weer prachtig!
    Ik doe het in 1 reactie want denk dat de robot mij anders niet aardig gaat vinden,ik heb veel in te halen in blogland 🙈 een fijn weekend en liefs Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart en super dat Abraham nu weet waar de mosterd vandaan komt. Volgens mij is de winkel in Hoogeveen nog wel open, je kunt alleen niet meer online bestellen en ze praten ook over een doorstart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Stoer mannenkaartje. Dank je wel voor je deelname bij Girlz Creative Crafts. Succes met je inzending
    Groetjes Marga dt

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lovely card. Thanks for entering you card at Girlz Creative Crafts
    Deze is zo leuk Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Creative Crafts
    Grtjs
    Claudia
    DT Girlz Creative Crafts
    http://knutselmeisjes.blogspot.be
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com/
    https://girlzrebelchallenge.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke mannenkaart!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT Girlz Creative Crafts

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===