Volgers

vrijdag 28 mei 2021

Happy Bday

Ik kijk uit het raam tijdens het typen van dit blogbericht
en de zon schijnt volop
het wordt genieten vandaag!

Bedankt voor de leuke reacties op mijn kerstkaart van gisteren.


De happy birthday embossing folder was de basis voor deze kaart
met koper wax ben ik over de kaart heen gegaan.
2 ovaaltjes en de leuke oldtimer die mocht ook weer eens op een kaartje.
Nog 2 lange strips aan de zijkant.

Fijne vrijdag en een goed weekend.
Mijn kaartje laat ik graag meedoen bij:


Bedankt voor je bezoekje en je reactie
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita

14 opmerkingen:

  1. Mooi vintage achtig kaartje Anita
    Leuk die oldtimer en die koperwax als achtergrond
    Ja heerlijk he de zon is eindelijk op goed niveau, lekker genieten!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vintage and fabulous, great card Anita. xx
    Have a lovely weekend....xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, de zon komt eraan, heeeeeeerlijk!!

    Wat een mooie kaart.
    Ik vind het altijd zo mooi zoals jij de achtergrond weer te maken. Rustig, maar toch is het een kaart die helamaal af is.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kaart met de bewerkte achtergrond en de leuke old timer.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke stoere mannenkaart Anita.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi effect geeft dat wax met een embossingfolder. Maakt de kaart heel stoer.
    Mooi gedaan!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal mijn ding deze kaart ! Helemaal mijn ding,
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaart heb je met deze mooi old timer gemaakt!
    Mooie geëmboste achtergrond met koper wax.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie oldtimer op je kaart, Anita. Leuk om de embossingfolder met koper wax af te maken.
    Geniet dit weekend van het mooie weer!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk kaartje Anita. Niet te ingewikkeld en een mooi effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful Masculine B-day card!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great masculine card. I love that old fashion car. Thank you for joining the challenge on the Love To Craft Challenge Blog. Dorlene DT LTCCB

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze is erg leuk geworden! Ik hou van stoere kaarten

    Leuk dat je meedoet aan Createful heart design challenge
    x
    Diana DT

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===