Volgers

donderdag 12 augustus 2021

Christmas pinguïn no 46

Vandaag was ik me toch aan het klungelen
met het online brengen van mijn kaarten
ik dacht 2 tegelijk maar dat ging niet 
zoals ik het in gedachten had.
dan maar 2 op een dag want een challenge loopt af morgen.

Wil je mijn kaart van vanmorgen zien 
dan even naar de vorige post 😊

Dus nu laat ik nu het 2de kaartje zien
 het werd een zwart wit paars kerstkaartje.


Witte basis met daarop  stempels uit verschillende setjes
Alles met zwarte inkt en als tegen kleur paars gebruikt
 voor strik en spetters en bling.


De enveloppe met een penguin geembost.


 


Met deze kaart doe ik aan de volgende Challenges mee:



Veel rust kan ik nog niet vinden het is zo onwerkelijk
geen appje, geen telefoontje, niet meer sparren over een kaartje.
Het heeft tijd nodig....

Wil graag iedereen bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaart

 lees ze met veel plezier!

Blijf gezond en graag tot een volgende blog.

Groetjes, Anita

28 opmerkingen:

  1. Such a fun take on our sketch! Love the penguin ornament! Thanks for joining in the challenge at 52CCT:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een leuke kasrt gemaakt. Veel sterkte. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie uitwerking van de sketch.
    Nee het is zo vers nog allemaal, en daar jullie zo nauw met elkaar betrokken waren zul je die rust nog niet zomaar vinden, er blijven momenten zijn wat je super sterk aan haar doet herinneren..veel sterkte lieve Anita.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje met de leuke pinguin.
    Sterkte.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd met de pinguin Anita!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk deze kerstkaart met pinguïn en bijpassende envelop.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kerstkaart in niet traditionele kleuren. Ook erg leuk dat je er een bijpassende envelop met geëmboste pinguïn bij hebt gemaakt.
    En sterkte Anita met het verwerken van je verdriet en gemis.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje met de pinquin.
    Leuk de combinatie zwart voor de stempels en het paars voor het strikje.
    Leuk gedaan de bijpassende envelop met de geëmboste pinquin.
    Gaaf setje zo.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very cute adorable card and design, love it all.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie CAS kaart, helemaal mijn ding. Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi ANita,
    wat een mooie kaart heb je met de sketch gemaakt. De mijne heb ik er vandaag op gezet. De challenge sluit pas vannacht, gelukkig. Ik schrok vene toen ik je berichtje las.
    Wat gaaf die pinguïn op de envelop. Helemaal af!
    Sterkte met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Practig pinquin kaart Anita
    Ach ja als je zo close bent geweest met je zus zul je dat nu inderdaad erg missen, nogmaals sterkte!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Cute card. Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Christmas Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super schattige kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk CAS kaartje, lekker fris oogt het ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lieffie Anita.

    Geef je zelf de tijd....

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel lief kaartje Anita en wat een superleuke bijpassende envelop!
    Het is ook niet niks he meid…..dikke knuffel en ik ga snel kijken naar je andere kaart xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Anita,
    Ik heb iets gemist de laatste tijd, ik heb ver terug gelezen waarom je zo te neergeslagen klinkt.Nu snap ik waarom. Wens je heel veel sterkte en dat is ook niet makkelijk om de draad weer op te pakken. Dit zal ook nog wel even zo blijven.

    Je kaartje is super leuk met de schattige pinguïn. Ook leuk dat je een passende enveloppe gemaakt hebt.
    Anita dikke knuffel en zorg goed voor jezelf!
    Liefs Isolina.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke CAS kerstkaart met de schattige pinguïn, mooi zijn de paarse accenten. En je kaart van vanochtend is juist heel sfeervol. Leuk die verschillen.
    Ik geloof graag dat je je draai nog niet kan vinden, heel veel sterkte voor de komende tijd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Love your take on the sketch and the non-traditional colors are perfect! So glad you joined us at CCC!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Me again! Fabulous CAS creation! So glad you joined us for our CAS Challenge at Christmas with the Cuties!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kaart, ik herkende gelijk de sketch. Prachtige kleurencombinatie ook. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superleuke Cas kaart Anita !
    groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Cute card, thanks for sharing with us @ CWTC. Sue xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Sweet!!! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR ROUND challenge!!! Can’t wait to see you participate again in our next challenge!! Have a happy crafting day!! Stay safe and healthy!!*Sorry for being so late commenting but please know that I have checked out your project and appreciate you entering my challenge!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===