Volgers

vrijdag 24 december 2021

Elle-Jeanne was jarig!

Gisteren vierde Elle-Jeanne haar verjaardag,
Ik hoop dat het een mooie dag was
 met heel veel verjaardag post!


Daar is hij weer het Z fold card model met mooie
 frisje kleurtjes uit een Decotime blok gehaald 
daarop een fietsje van Ali met bloemen en ballonen.

Op het volgende stukje heb ik de paspop met kleding 
deze set is uit het buitenland.


Handtasje en schoentjes staat op de banner
Snijmal van CS met tekst van For Ever Friends.


Dank voor jullie leuke reacties op mijn vorige blog post 
ik heb ze met plezier gelezen.

Blijf gezond liefs Anita

Mijn kaartje laat ik mee doen bij:

13 opmerkingen:

  1. Hele gezellige en vrolijke kaart heb je voor haar gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nogmaals bedankt voor deze prachtige kaart die ik mocht ontvangen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaartje Anita.

    Ondanks alles fijne dagen.
    leafs fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie, gezellige kaart!
    Fijne dagen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart en heel mooi design papier.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart met leuk papier en stansen,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart is het voor Elel Jeanne. Ik hoop dat ze de mijne ook heeft gekregen. Je weet het nooit nu met de post.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaartje met de leuke kleuren en details
    fijne kerstdagen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige felicitatiekaart, Anita!
    Mooi gemaakt!
    Fijne kerst!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Het is een mooi model en zo lekker fris in deze kleuren.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart in prachtige kleuren en gaaf model! Dat fietsje is zo leuk, net als de paspop! Hoop dat jullie fijne kerstdagen hadden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke kaart in dit model en vrolijke kleurtjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love this design and with beautiful papers. Thank you for sharing with us at Crafty Hazelnut's Patterned Paper. Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===