Volgers

vrijdag 10 december 2021

Leaping Reindeer on my card nr 66

Vandaag laat ik mijn GD kaartje zien
bij de 2 sisters on the blog.


Witte basis kaart daarop gebuikte ik de EF
van CS en kleurde die wat bij met versa magic sand
 
Het dp papier komt uit het kerstblok van CS van dit jaar
mooie kleuren en plaatjes zitten erin.


Ook de stempel is uit een kerst setje van CS
Het hert is van Joy als laatste een twine met gouden ster.

Dankjewel voor de leuke reacties deze week op mijn kaartjes
altijd fijn om te lezen.

Blijf gezond liefs Anita

Het moodboard  voor deze challenge 
waar ik GD voor mocht zijn.



Mijn kaartje laat ik mee doen bij:

14 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaart Anita.
    Mooie kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend mooi kaartje is dit.
    Het doet romantisch aan.
    Stijlvol zeg maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kerstkaartje Anita
    Mooi sfeertje
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een supermooi kaartje sjiek hoor mooi hoe je de kleuren uit het het palet hebt gecombineerd
    leuk dat je gastdesigner bent ik ben het vandaag bij carlinskaartenparadijs
    dank je wel voor je mooie kerstkaartje die viel gisteren in de bus
    hij hangt gezellig aan de slinger
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kerstkaartje Anita! Leuk dat je GD mocht zijn.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een paar dagen geledengekregen. In het echt nog mooier.!

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige voorbeeldkaart heb je gemaakt als GD. Dank je wel voor je prachtige kerstkaart, hij lag vanmorgen in de brievenbus.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. That´s a beautiful card. I also like the colours.
    Thanks for playing along with us at Friendship Challenge.
    Good luck and all the best!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje, Anita. Leuk dat je GD mocht zijn.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A beautiful creation - thanks for sharing it with us at Craftyhazelnut's Christmas Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hope your weekend is great. What a fabulous card design. love the colours and papers too...xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie GD kaart heb je gemaakt, leuk de afwerking met het strikje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt een mooie kaart als gastdesigner voor ons blog gemaakt Anita. Helaas kan je daarom met deze kaart niet meedoen. Misschien kan je nog een andere kaart maken?
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a beautiful, elegant Christmas card.

    Thanks for sharing your Holiday Card with us at Cut it Up!

    Evelyn
    http://mylittlecraftblog.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===