Volgers

maandag 6 december 2021

Sympathy card vellum en feathers

Het is de 2de week van december
het lijkt wel of de laatste weken  veel sneller gaan.

Ik laat je jullie nog een sterkte kaartje zien.


Witte basis met daarop zwart  en donker grijs
ook heb ik het vellum weer gebruikt vind het toch een
mooie effect geven op een rouwkaart.


De veren snijmal gebuikt en een zwart koortje om ze te binden.
Dank voor jullie reacties op mijn vorige blogpost
met plezier heb ik ze gelezen.

Dan wil ik Martha nog heel hartlijk bedanken 



voor
het mooie cadeautje naar aanleiding van haar
oproepje 12.5 getrouwd.!

Blijf gezond  liefs Anita

Dan had ik nog een top winner  bij




en een toppertje bij 

met dit kaartje 


Mijn kaartje laat ik mee doen bij:

27 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart heb je gemaakt. Ja we zijn verwend door Martha, ze heeft er werk van gemaakt.
    En gefeliciteerd met al je toppers superleuk zeg.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi sterkte kaartje Anita!
    Jazeker zijn we verwend door Martha....mooi he?
    Groetjes en gefeliciteerd met je toppertjes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 Mooie kaarten (ook die van het bericht hiervoor) die troost en rust uitstralen.
    Heel mooi gemaakt.
    Ik hoop dat je ze voor de voorraad hebt gemaakt.......
    Gefeliciteerd met je toppers.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi stijlvol kaartje
    gefeliciteerd met je toppertjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige stijlvolle kaart!
    Gefeliciteerd met je toppers.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie stijlvolle condoleance kaart.
    Gefeliciteerd met je toppertjes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi met die veren. Ja Martha heeft veel mensen verwend met deze leuke verrassing! Je prachtkaart had ik al zien shinen en nog een toppertje, proficiat!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooie sterkte kaart, Anita.
    En gefeliciteerd met je toppertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Anita en wat leuk dat je zo veel toppertjes had, gefeliciteerd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie sterktekaart, Anita.
    Proficiat met al je toppers.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie stijlvolle kaart, Anita
    Ik las hierboven dat er nogal wat mensen in jullie omgeving zijn ontvallen, wat heftig zeg, veel sterkte!

    Van harte met je topkaarten en ik heb de bedankkaarten met veel plezier gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi kaartje en gefeliciteerd met je toppertje

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie condoleancekaart heb je gemaakt met het vellum en de veren. Mijn kerstkaarten zijn ook op de post,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel mooie Condoleance kaart met het vellum en de veertjes! Gefeliciteerd met je verschillende toppertjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige, stemmige kaart Anita!
    Ja leuk hè, ik kreeg ook zo'n mooi boekje van Martha!
    En natuurlijk van harte met je toppers.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie stijlvolle kaart voor de gelegenheid Anita en wauw, jij gaat goed met je toppers. Wat leuk, gefeliciteerd!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie stijlvolle kaart Anita.
    Dank je wel voor je deelname bij KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat mooi en stijlvol deze kaart.
    En wat leuk dat je kaarten zo gewaardeerd worden. Dat geeft weer nieuwe stimulans..

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele mooie en stijlvolle condoleancekaart.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart heb je gemaakt, het vellum is er echt mooi bij.
    Gefeliciteerd met al je winnende kaarten, zo heb je echt eer van je werk.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Niet dat ik zulke kaartjes graag ontvang, maar eigen gemaakte condoleance-kaartjes "zeggen" meestal meer dan een gekocht kaartje. Helaas weet ik daarvan.
    Jij hebt een heel MOOI en STEMMIG kaartje gemaakt en net wat je schrijft.....het vellum geeft echt iets extra's.
    Ook wil ik je bedanken voor alle reachties die je op mijn blog hebt "neergepend".....tijdens mijn afwezigheid.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooie kaarten
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    Dt kaarten inspitarte challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautiful! I never think to use my feather dies for a sympathy card but it works perfectly! Thanks for inspiration and Thanks so much for playing in our challenge at Mix It Up!
    Darlene
    Mix It Up
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===