Volgers

maandag 14 februari 2022

Caroline is jarig

Er is er een jarig en dat is Caroline
ook vanaf hier gefeliciteerd met je verjaardag,
ik hoop dat je een leuke dag hebt!

Als alles goed gegaan is met de post
dan heeft ze het kaartje ontvangen.
 

Ja daar is hij weer een Zfold kaartje  aan weerszijde 
heb ik een stans die ik kocht bij de Action gebruikt. 
Er was nog design papier dat paste bij het rose.


De  stempelskwamen uit setjes van Craft Sensations
 en stanste gefeliciteerd van Card Deco uit.

60 mocht niet ontbreken hihi mijn kaart was nog niet verstuurd
toen ik las dat Caroline een kroonjaar heeft dit jaar!

Het cadeau zakje de stans is van boekenvoordeel, ik
 stanste het uit vellum met daarin dille zaadjes uit mijn tuin
Ze groeien goed in de volle grond of in een pot.

Fijne dag!!

Mijn kaartje laat ik mee doen bij:

26 opmerkingen:

  1. Pretty paper for a pretty card design. Great patterned paper. Thanks for joining us at CHNC Patterned Paper Challenge this month.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart voor Caroline, ja mijn kaart was al weg toen ik idd later las dat ze een kroonjaar heeft..
    Wat leuk met je zaadjes uit je eigen tuin.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een supermooie kaart voor de jarige Caroline maakte je Anita.
    Leuk dat envelopje in velum en nog leuker die zaadjes die erin zitten,leuk idee! Een fijne dag en een dikke knuffel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een pracht Z-fold kaart heb je gemaakt en wat leuk om er zaadjes bij te doen voor Caroline.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige verjaardagskaart, superleuk dat je er zaadjes bij gedaan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke kaart voor de jarige Caroline.
    Leuk met de dille zaadjes als cadeautje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie Z-fold kaart voor Caroline! Wat leuk het vellum zakje met de dillezaadjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een kaart met een kadootje erin vind ik altijd nóg leuker.
    Gelukkig was je nog op tijd met de 60, dat maakt het extra persoonlijk.
    Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje voor caroline leuke dp heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card Thank you for joining us at Crafty Catz Challenge Blog good luck Ginny DT for Crafty Catz Challenge Blog
    My Blog As I do Rodos

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige kaart Anita
    leuk is dat model weer! met prachtige stansrand!
    liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gedaan Anita en 'n heel lief zakje heb je gemaakt voor de jarige. Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart heb je voor Caroline gemaakt Anita!
    Ook je kaartjes van gisteren zijn allebei heel leuk geworden.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart voor Caroline en wat leuk dat zakje met Dillezaad!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OH WOW this is absolutely beautiful! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    SISTERHOOD OF CRAFTERS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart voor Caroline. Leuk met dat zakje dille.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg bedankt voor de prachtige kaart en in het echt is ie nog veel mooier. Wat een verrassing dat er ook nog een leuk cadeautje bij zat. De zaadjes ga ik zeker planten!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart heb je voor Caroline gemaakt Anita. Leuk dat zakje van vellum en dat je daar zaadjes in hebt gedaan. Mooie sierlijke randstansen heb je gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. super leuke kaart, heel toffe kleuren
    Very nice card.
    grtjs Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart voor Caroline, leuke randstansen en dat zakje met zaadjes is leuk om te geven en te krijgen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart heb je gemaakt, het dp vind ik heel mooi. Leuke randstansen. Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. oooh! Anita this is so lovely with your feminine colours. Love the fold and elements added. Thanks for sharing with us at The Sisterhood of Crafters.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele mooie kaart! En omdat ik ook Caroline heet, kreeg ik vandaag ook de felicitaties van een aantal bloggers haha.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fab card and thanks for sharing at crafty catz hope to see you joining us again very soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een hele mooie kaart voor Caroline.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog, dankjewel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===