Volgers

zaterdag 26 februari 2022

De klaproos

De klaproos vuurrood van kleur teer maar ook sterk
zij wuift mee in de wind en houd ze stand!


Tijdens het werken heb ik muziek aan staan 
de ene keer klassieke de andere keer lichte muziek  
ook mag ik graag luisteren naar

Elise Mannah
en zij zong over de klaproos hier door werd ik geïnspireerd
om dit kaartje te maken.


 
Witte basis met zwart aan gezet, daarop de het
mooie klaproos dp samen met zwart en groen 
dat zijn de 3 kleuren die ik gebuikte.
 In deze sketch van de egel.


Het plaatje lag nog op mijn tafel 
verder is de rand mal van Joy even als het bloempje
de takjes zijn gekocht bij Action.

Lieve groetjes en tot de volgende blogpost.

Mijn kaartje doet mee bij:

22 opmerkingen:

  1. Hoihoi

    Wat gaaf deze klaproos. Ook ik heb muziek aan tijdens
    het freubelen...van gewoon de radio tot stevige rock cd's. Maar net hoe me velletje zit....

    Leafs fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow Anita how beautiful is this....lovely xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Anita,...daar leent zich deze sketch wel goed voor!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi klaprooskaartje, Anita
    En het liedje vind ik ook prachtig zal haar naam onthouden!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart met de klaproos.
    Mooi liedje over de klaproos.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Anita. Mooi DP met dezelfde klaproos erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zie je..... ik dacht de sketch al te herkennen.
    Mooi, héél mooi, deze kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, wat komt de klaproos mooi uit op deze sketch!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh wat een mooie kaart met die klaproos in de hoofdrol Anita. Alles is heel mooi op elkaar afgestemd vind ik.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooie kaart, een klaproos is zo'n elegante bloem.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart met deze prachtige klaproos. Mooi zoals je de sketch verwerkt hebt. Ook je klompjeskaart van gisteren is prachtig.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart met de klaproos en de leuke sketch
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een hele mooie kaart prachtig die klaproos.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart Anita. Alles mooi bij elkaar gezocht en ingedeeld op de kaart. Ook een heel mooi filmpje heb je gedeeld.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart met deze mooie klaproos. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig Anita! Heel mooie kaart. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je kaart is prachtig Anita, ik houd ook van de mooie klaprozen…als je het liedje beluisterd (wat een gave stem heeft deze dame) krijgt de kaart een hele andere belevenis…prachtig! Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart met de klaproos!
    Leuk dat je meedoet bij De Egel.
    Groetjes Marja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart Anita, en hoe fijn is het om met muziek te werken.
    Dank je wel voor jou bijdrage aan de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I love your card, thanks for sharing it with us at the Girlz Creative Crafts Challenge Blog.
    Hugs Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===