Volgers

zaterdag 12 februari 2022

Kerst vieren in een blokhut nr 19

Kerst vieren in een blokhut lijkt mij 
heel gezellig veel sneeuw om je heen
genoeg eten in de voorraadkast en heel
 veel hout voor in de openhaard!!


Het hert heeft er zin in, de kerstboom is bijna versierd
hij verloor wel wat zuurstokken onderweg.


De kaart bestaat uit 3 lagen, wit daarop bruin
dat ik bewerkt met lijm en hele fijne zilverglitter.
een plaatje lag er nog.

Groetjes en een  fijne zaterdag.

Mijn kaart doet mee bij:
alphabetchallengeblog./w-is-for-winter.

27 opmerkingen:

  1. Prachtige gezellige kerst kaart.
    Groetjes Margs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You created a fun winters scene,a gorgeous card,thank you for joining in at the Alphabet Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card and designed brilliantly as always. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke winterse kaart Anita.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een zeer gezellige kaart, vind dat net als in een film wat je verteld.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje lijkt me zeker wel gezellig kerst in een blokhut, gezellig bij elkaar voor de open haard
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie winterse kaart.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke winterse kaart heb je gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellig winters tafereeltje op je kaart! Ik zie zo'n kerst al helemaal voor me! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel gezellig, ik zou zo ook wel kerst willen vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellig kaartje! Wat een vrolijk rendier heb je gebruikt.
    Wij vierden jarenlang kerst in zo'n soort blokhut in het bos ergens in de Achterhoek. Heerlijk!!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk vrolijk kaartje, Anita
    Winters weertje met zonnetje net als hier op dit moment is heerlijk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een blije Kerst krijg je hiervan Anita. Mooie mal gebruikt en materialen, het is allemaal heel gezellig op je tafereeltje! Fijn weekend.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zoals jij het beschrijft is het het ultieme genot, denk ik.
    Ik vind alleen wel dat het rendier wat beter op moet letten. Ik vind hem wel een beetje stunten op die trap. Prachtige creatie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vrolijke kerstkaart met het leuke rendier,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha lijkt mij ook te gek zo'n blokhut!!! Wat een prachtig kaartje heel grappig ook Anita! mooi verhaal!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kerstkaart Anita.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig sfeervol winters kaartje maakte je Anita, mag ik mee als je gaat? Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk kaartmodel. Klinkt leuk, kerst in een blokhut ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super mooie kaartje. Zo gezellig tafereeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtige kaart heb je gemaakt Anita! Zo'n leuk tafereeltje. Een mooi winters landschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beautiful!!!! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR ROUND challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Stay safe and healthy!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gorgeous card, such a wonderful scene, love it..
    Thank you so much for sharing and joining in with us at CCAYR...[ Christmas Crafts All Year Round]

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. That's such a sweet scene. Thanks for joining us at The Alphabet Challenge. Love Dawn x

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===