Volgers

zaterdag 19 februari 2022

Nieuwe woning

 Mijn Z fold card model deze keer gebruikt voor een verhuiskaart.


Papier van CS en onbekend effen papier
aan de voorkant zette ik een huisje van  Marianne Design

Ik vond het wel leuk om een gereedschapskist op de kaart te zetten


Vergeet ik een foto te maken van de zelf ontworpen gereedschapskist 🙈
Je kunt hem nog net zien op de kaart.
De boom is uit vellum gestanst en in gekleurd met markers.
op de rand de namen was weer leuk om in kaart in opdracht te makken.

Spannende week achter de rug sinds een paar maanden
 zie ik veel slechter in dec 2021 op controle, 
6 x per dag druppelen en ik had een piep klein 
cataract rechts, dat kon nog jaren duren voor ik daar 
aan geopereerd hoefde te worden..

Het werd er niet beter maar veel slechter
 afgelopen vrijdag terug naar de oogarts mijn 
gezichtsvermogens is rap afgenomen en is nu minder dan 50% 
En nu aan beide ogen een cataract pff viel me toch even zwaar.

De dokter durfde het wel aan met mij 🙈 hij is wel heel aardig.

Lieve groetjes.

Mijn kaart laat ik mee doen bij:

21 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je gemaakt en jammer dat je van de gereedschapskist geen foto hebt, want die zal ongetwijfeld ook erg leuk zijn.
    Wat akelig dat je ogen zo achteruit zijn gegaan.
    Sterkte ermee en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Anita.
    Sterkte met je ogen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke kleurtjes en leuke details
    en gefeliciteerd met je toppertje, ik zag dat je in de top 3 staat bij hobbyvision
    sterkte met je ogen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie Z-fold verhuiskaart heb je gemaakt, leuk met de gereedschapskist. Sterkte met je ogen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuke en gezellige verhuiskaart! Oh balen, die oogjes heb je zo hard nodig..is nog een wonder dat he zulke mooie creaties maakt net slecht zicht! Ik ben 15 jaar geleden al aan beide ogen geholpen, kon daarna zelfs bijna 10 jaar zonder bril maar heb hem nu weer hard nodig.. veroudering gaat gewoon op alle fronten door! Maar het is niks om tegenop te zien hoor!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave kaart, het model leent zich hier goed voor. Ik had de gereedschapskist ook wel goed willen zien, maar het is niet anders.
    Wat vervelend van je ogen, dat zou ik ook heel spannend vinden, sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart, Anita
    Net te zien je gereedschapskist
    Sterkte met je ogen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een leuke verhuiskaart gemaakt met dit leuke model! Gaaf met de zelfgemaakte gereedschapskist en de ingekleurde vellum boom!
    Wat balen dat je ogen zo snel achteruit zijn gegaan! Gelukkig is er wat aan te doen, maar snap dat je er tegenop ziet! Veel sterkte!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een gaaf model en zo mooi gepimpt deze verhuiskaart Anita,knap gedaan. Ook de kaart hieronder voor je jarige zus is erg mooi en lief. Gedoe zeg met je ogen,spannend! Afgelopen december is dat bij mij ook geconstateerd aan 1 oog…voor nu moest ik er aan proberen te wennen en afwachten hoe het ontwikkeld…Fijn weekend en liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige verhuiskaart en wat een leuk model!
    Wat een vervelend gedoe met je ogen, sterkte ermee en hopelijk komt het allemaal weer goed. Ik weet niet wat cataract is maar dat ga ik even opzoeken.
    Sterkte en groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sjeetje, Anita! En nu sta je toch op de lijst om geopereerd te worden? Dat is inderdaad wel heel snel gezichtsverlies.
    Je kaart is geweldig. Die gereedschapskist heb je ontzettend leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldige kaart!! Jee joh, sterkte met je oog. Ik las hierboven dat je geopereerd gaat worden, duurt nog wel even.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaart laat je zien! Jee eng allemaal, is geen leuk nieuws, je krijgt ook wat voor je kiezen zo.
    Hopend wordt je snel geholpen en slaat het aan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supermooie kaart Anita.
    Leuk ook die zelfgemaakte gereedschapskist.
    Jee, wat zul je geschrokken zijn dat je zicht toch vrij plotseling slechter word. Hopelijk word je nu wel snel geopereerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaaf model. Wat erg van je ogen. Moet je nu ook toch geopereerd worden?
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart en dan ook nog een zelfgemaakte gereedschapskist.
    Dat is schrikken, dat je zicht zo snel zo achteruit is gegaan. Hopen dat je snel geholpen gaat worden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie kaart Anita. Sterkte met je ogen.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog, dankjewel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Dank je wel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog. En heel veel sterkte met je ogen....
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een echte nieuwe woning kaart heb je gemaakt en leuk 'aangekleed.' Er zit weer veel zorg in. Wat naar dat je zicht zo snel achteruit is gegaan. Maar hopen dat het even stabiliseert nu.. Gelukkig kun je eraan geholpen worden, maar kan me voorstellen dat je er toch tegenaan hikt.. Desondanks toch een mooie dag gewenst en veel sterkte hoor.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is a fantastic project! I hope your vision stablizes. I had to have bilateral lens replacement because of cataracts. I understand how frustrating it is when ones vision declines. Praying for a complete and speedy recovery for you!

    Thanks for stopping by A Place To Start !
    Hugz,
    Chana Malkah, Owner
    Redora Lee Designs , My Blog
    A Place to Start , Challenge Blog
    613 Avenue Create , Owner

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===