Volgers

woensdag 23 februari 2022

Vallende eikenblaadjes KKT 2

Hallo allemaal ik mocht een keuze maken 
voor deze KKT nr 2 feb 2022.
Bij het jeansblauw van Nancy koos ik koper
dat vind het zelf een hele mooie combinatie.


Witte basis met daarop jeansblauw metallic
hierop heb ik met copper van Viva decor een 
stuk wit papier bewerkt en daarop gescheurde vellum. 


Op het  vellum stempelde ik een eikenblad dat 
ik vervolgens plakte op  het copper papier .


Ik had moeite met de kaart goed op de foto te krijgen.

Mijn moodboard voor deze KKT
ga je ook bij Martina langs daar zie je de 
deelnemerslijst van deze challenge


Bedankt dat jullie een kijkje kwamen nemen
tot morgen dan ben ik er met een nieuwe kerstkaart
 en de verjaardagskaart van Wilma! 

 Mijn kaartje laat ik mee doen bij:

37 opmerkingen:

  1. Goedemorgen!!!
    Hij is weer prachtig geworden!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Anita,

    Mooie combo koos je... En een mooie troostkaart werd het in 'onze kleuren'...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele sjieke kleurencombinatie en jij maakte er een mooie troostrijke kaart mee Anita. Ooooo nog 1 nachtje slapen, je kaartje staat hier te wachten en ik ben helemaal niet nieuwsgierig 🙈 Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt prachtig gedaan deze kaart! De kleuren zijn ook erg mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is prachtig! Heel tof met het vellum. x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind je sterktekaart prachtig in de KKT-kleuren, leuk idee hoe je het vellum er op verwerkt hebt.
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi. Het koper is een goede keuze, het vellum erbij maakt het fragiler, een chique geheel zo. Mooi hoe de bladeren vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kleuren com ikheb je gekozen.
    Je kaart is prachtig Anita.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleur koos je bij het jeansblauw, Anita! En je maakte ook een prachtige stemmige kaart, met die blaadjes en het vellum.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dit mooi gedaan! Mooi effect geeft dat vellum.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi strak kaartje met de mooie kleurencombinatie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kleurencombinatie en prachtige kaart

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart en alles past , mooi dat vellum óók
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie sfeervolle kaart !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie kaart in de leuke kleuren combinatie,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is inderdaad een mooie kleurencombinatie Anita en je hebt er een hele mooie ingetogen kaart mee gemaakt. Verder is er nog niets van te merken hoor, dat je zicht is afgenomen. Fijn dat je het met wat trucjes nog kunt opvangen. En wat die vervelende 'indringers' betreft, die heb ik ook al gehad, maar ik gooi ze er gewoon uit!
    Hele fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt de kleuren erg goed gekozen, het blauw past zo mooi bij het koper.
    Je kaart is erg mooi geworden, leuk zo met het vellum.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een mooi kaartje! En zeker een mooie combinatie! Leuk gedaan met dat vellum. Ziet er zo mooi uit! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind het een mooie combinatie die je gekozen hebt. Ik deed voor het eerst mee, dat zegt genoeg😉.
    Jouw kaart vind ik ook heel mooi, de kleuren komen heel mooi over.
    Wat leuk dat jij juist voor het jeans metallic gebruikte en voor het koper mat.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart Anita....ziet er goed uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow, wat een mooie combinatie met het vellum er bij
    Tof kaartje Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig en stijlvol. Heel mooi met de kleine blaadjes en het velum.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. MOOI kaartje Anita en ik was blij met jouw keuze.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie kaart is het geworden!!
    En voor veel doeleinden geschikt.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Graag wil ik nog een keertje hier terugkomen om antwoord te geven op je vraag of je de tekst van mijn kaartje mag overnemen. Het is een stempel, van wie weet ik niet en of je die dan zomaar mag overnemen? Wat mij betreft wel.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie kaarten. Ik was superblij met je gekozen kleur bij het jeansblauw.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vond het een best lastige uitdaging deze KKT challenge. Maar jij had er duidelijk geen moeite mee!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een super mooie en stijlvolle kaart. Die kleuren passen zo goed bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie kaart voor het KKT. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Helemaal leuk is je kaartje geworden ! veel deelnemers voor jouw keuze, dus helemaal top !
    fijn dat je er weer bij was deze maand, nog een fijne avond,
    grtjs, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik vond het een leuke kleurencombinatie die voor gekozen hebt, bedankt.
    Je kaartje is sereen en mooi geworden
    Groetjes en nog een fijne avond
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel mooie kaart is het! Goed bedacht. Bij mijn denimpapier was het koper erg donker...Jij hebt dus ook last van die robot weer. En dan puzzeltjes oplossen. Ik heb het nu bijna een week. Erg irritant.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat ene mooie kaart is dit zeg. mooi het gebruik van vellum erbij. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Het is een prachtige combinatie maar ik vond hem best lastig. Jouw kaartje is heel geslaagd met mooie eikenblad!

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===