Volgers

donderdag 24 februari 2022

Wilma is jarig

Mijn 2de blog post voor vandaag.
 
Lieve Wilma vandaag ben jij jarig 
ik wens je een hele fijne dag toe met veel gezelligheid
en heel veel post.


Bij KIC  was ik winnaar van de challenge van januari jl
 en kreeg een
mooi pakket toegestuurd van hun sponsor.

Hier zat ook een sjabloon in van een theepot
deze gebruikte ik voor de kaart van Wilma.

Het theepotje werd door de embossing folder
 van MD Anja's Circle DF3425 .

In de cirkel stempelde ik de cakejes en macarons het kleine
 kopje en theepotje zijn van memory box Dainty Tea Set 1148
gestanst uit roze stip en klaproos dp.


De standaard is van Joy Craft 6002/0120
Klein label met de tekst a cup of tea 
warms like a good friend.
Ik hou er van om embossing folders te gebruiken. 


Lieve Wilma, dat je een onvergetelijk dag 
mag hebben vandaag, liefs 😘

Morgen ben ik er met de verjaardagskaart voor Ank!

Mijn kaartje laat ik mee doen bij:

23 opmerkingen:

  1. Gezellige kaart voor Wilma, leuk dit model van een theepot.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt voor de jarige, Anita. Gezellig zo met die theepot. Mooie EF ook die je hebt gebruikt. En de tekst is ook waar... mooi geheel zo. Fijne middag nog.
    GROET, Wilma (andere, maar dat zag je al.. 😉)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor Wilma, ik zag dat ze al aardig verwend is vandaag.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een leuke stans zeg!!
    Daar ga je vast heel veel plezier van hebben.
    Je maakte er meteen al een hele leuke kaart mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart maakte je voor Wilma. Leuk om gelijk met je gewonnen prijs aan de gang te gaan.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke theepot met al dat lekkers erin gestempeld, en het leuke label met wensen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik dacht ik kom vanmiddag dan heb ik twee vliegen in één klap! En je mooie kerstkaartje bewonderd en je mooi bewerkte theepot...mooie tekst ook!
    xx gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grappige theepot kaart voor de jarige , bakje thee bij de taart is helemaal okee , gezellig dat je meedoet in
    week 8 !! Fîjne dag en Kerstgroetjes Epie DT52WTC....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke theepot voor de jarige!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart voor Wilma Anita....en leuk dat je gelijk met je prijs iets hebt gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige theepot voor de jarige Wilma. Jij bent een echte kei in embossen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk model, de kaart is prachtig voor de jarige Wilma! Leuk dat je gebakjes erin stempelde!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk voor Wilma! gaaf dat je zo'n tof pakket kreeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi theepotkaartje Anita
    Daarzal Wilma blij mee zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie theepotkaart met leuke stempels en embossing heb je voor Wilma gemaakt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi gedaan met je gewonnen theepot, de embossing geeft echt iets extra's. Leuke kerstkaart met het mooie plaatje. Ook je KKT kaart is mooi met de vellum reep.
    Goed van je dat je blijft bloggen en een foutje bij het typen is toch niet erg.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Love the teapot brilliant idea. Thanks for joining us over at Allsorts Challenge Blog this week. Good Luck we hope to see you again soon. Alison DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jaaaaa ik was blij verrast met je hele mooie kaart Anita, ik ben een koffieleut maar drink meerdere glazen thee per dag dus deze kaart is helemaal goed 😁 ik heb hem een tijdje zitten bewonderen want wat komt die embossingachtergrond mooi tot zijn recht, ik vind het knap gedaan en ben er erg blij mee Anita, dankjewel en veel liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. A lovely teapot beautifully decorated too. Thanks for taking part in my challenge theme of I love at Allsorts this week.
    Lynn x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een feestelijk kaartje, mooi modelletje!
    Dankjewel voor je bijdrage aan onze Piece of cake-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a scrumptious design and I love that you have made a stand for it so it will display beautifully.
    Thanks for sharing with us at ATSM and I hope you will join us again soon.
    Hugs
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Very original birthday card with this beautiful teapot shape ! Love how you decorated it with the embossing and the stamping in the middle. Thanks so much for sharing and for playing along at ATSM.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===