Volgers

donderdag 24 maart 2022

Elf at the Noth Pole nr 31

Week 12  en de weken vliegen voorbij
dit weekend gaat de klok om 😒 voor mij
 hoeft het niet het kost mij 2 weken om weer 
in mijn ritme te komen.

Kaartje van vandaag dit SU setje was van mijn zus
eindelijk een kaart mee kunnen maken.


Nu heb ik online een super makkelijke manier gevonden 
om met de bijbehorende snijmallen alles netjes uit te stansen
en ze laat nog meer zien 😊


Ik heb een top fold card gemaakt deze geembost
met de snowflake EF merkloos op de tag heb
 ik de  EF van Darice snowflake 1218-117  gebruikt.
Het stempelsetjes is  Signs of Santa SU 



Gisteren viel dit mooie kaartje van Wilma in de brievenbus
kan ik nog nagenieten dankjewel Wilma.


Alle kaartjes hangen nu in mijn hobbykamer
de Paashaas wilde met alle geweld in de kamer staan.

Dat was het weer voor vandaag
leuk dat je kwam kijken en een reactie achterliet
altijd leuk om te lezen, fijne dag.

Mijn kaartje laar ik mee doen bij:

43 opmerkingen:

  1. Jij bent er vroeg bij!
    Ik mag werken, vroege dienst, maar anders lag ik echt nog in mijn bedje hoor😊.
    Wat een lieverd op je kaart.
    Leuk om de achtergrondjes beide te embossen.
    En dank je wel voor het filmpje, héél handig, want ik zit ook altijd te hanessen maar het Stempelen en uitsnijden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een simpele oplossing eigenlijk hè, dat we daar zelf niet op gekomen zijn🤭

      Verwijderen
  2. Hey Ellen,

    Wat was je weer snel op het blog van 52... 1 seconde voor mij! haha!!
    Leuk elfenkaartje!

    Ik ga verder poetsen nu... En dan werken...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kaart met heel leuke stempel!
    Dan ben ik niet de enige die zo'n moeite heeft met het verzetten van de klok en mij kost het zelfs langer om weer in het ritme te komen!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi deze kaart met de label er zo op.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kerstkaart met de leuke hobbyspulletjes ....
    En genietse van deze zonnige donderdag.....
    Groetjes Epie .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met het schattige elfje, leuke embossingstencil heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke kerstkaart Anita.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pracht kerstkaartje, Anita. Dat embossen geeft toch wel iets extra's.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke set was dit he lief dat je hem mocht gebruiken....
    Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel leuke kaart. Het rode subtiele randje om het Label vind ik erg mooi. Dank je voor de videotip, ik was er naar opzoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie Kerstkaart vandaag, Anita. Fijne spulletjes gebruikt en een hele mooie EF! Voor mij hoeft het veranderen van de klok ook niet hoor. Ik ga liever op de natuurlijke manier mee op en weer af met het licht. Heb er altijd toch wel wat hinder van.
    Fijne dag vandaag!
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk schattig kaartje. En het filmpje is gaaf. Wel veel werk😃

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt met deze stempel.Ik heb hem ook en soms vergeet je gewoon wat je al in huis hebt.Zeker in combinatie met het embosssen vind ik het een gave kerstkaart.Lieve groetjes,Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk Anita dat je mij bent gaan volgen. Grappig dat we redelijk bij elkaar in de buurt wonen. Ik ben nu ook volger van jou. Gezellig en altijd leuk om elkaar te kunnen inspireren.

    Groetjes, Petra oet M'brach ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel mooi kaartje met de prachtige embossing achtergrond.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is je kaart leuk geworden met deze leuke stempel en de embossing achtergrond. Fijn dat je nu een goede manier hebt gevonden om de stempel uit te stansen. Voor mij hoeft dat tijd verzetten ook niet. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaart heb je gemaakt, mooi met al het embossing.
    Ik ben altijd blij als de klok naar de zomertijd gaat, dan is het opeens 5 uur ipv. 4 uur dat ik wakker word, klinkt alweer iets normaler ;)
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuke kaart! Van mij hoeft die klok niet, ik moet altijd een week wennen.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaart ,met de mooie embossing achtergrond.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaart uit het pakketje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een heel mooi kaartje en mooi stempelsetje! Leuk om zo dingen van elkaar te gebruiken, wel zo handig. Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi kaartje heb je gemaakt Anita....leuk gedaan met het label!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie, fijne kaart Anita en fijn afgewerkt. Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een leuk kerstkaartje heb je weer gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. A lovely snowy card! The little round elf is very cute. Thanks for playing along with us at 52CCT this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat is een mooie kerstkaart Anita en ik moet ook altijd zo lang wennen aan het verzetten van de klok. Ik vind het weer wel heerlijk dat het langer licht is, meer freubeltijd hihi.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt Anita!
    Mooie achtergrond en een schattig elfje.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. O ja, dat wordt weer even schakelen met de tijd. Kost mij ook altijd even om weer in het ritme te komen. Leuke kaart hoor! En fijn dat je de spulletjes van je zus mocht gebruiken. Leuk om samen eenzelfde hobby te hebben. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel mooie kaart Anita! Leuke set is dat. Ik las ergens de tip om in de dagen voorafgaand aan het verzetten van de klok al telkens een kwartier eerder naar bed te gaan (en op te staan), zodat de overgang geleidelijker gaat. Nu heb je nog maar 2 avonden, maar wie weet...
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooi kerstkaartje heb je gemaakt Anita!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooie kerstkaart, leuk gedaan. Als je er last van de tijdsverandering hebt is het wel vervelend. Ik geniet er zelf wel altijd van dat we langer licht hebben.
    Prachtig geboortekaartje, heel mooi gedaan. Wat een prachtige plant met een mooie herinnering, wat is het voor een plant?
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige kerstkaart Anita!
    De klok verzetten hoeft van mij ook niet.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Beautiful card, Anita. Thank you for playing in CHNC!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh Anita this is just beautiful! Love your overall design! Thanks so much for joining in the fun at our Peace On Earth Christmas challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often. We appreciate your support!!

    Darlene
    PEACE ON EARTH CHRISTMAS CHALLENGE
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Love this design with the embossed pieces.
    Thanks for sharing with Crafty Hazelnut's Christmas Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Super leuk met die embossing !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oh, I love this card. Thanks for entering you card at Creative Christmas challenge
    Toffe kaart. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Christmas challenge
    hugs
    Claudia
    DT Creative Christmas challenge
    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  40. que c'est mignon Anita, merci de jouer avec nous chez ABC Christmas Card, biz

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Lovely card, I really like the embossing folder pattern and your sweet label. Thanks for playing with Christmas Kickstart, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===