Volgers

donderdag 3 maart 2022

Verjaardag 95 jaar!

Als een dame 95 word en er een oproepje gedaan word
 dan stuur ik graag een kaartje!
Ook vanaf hier een hele fijne verjaardag 
gewenst met heel veel post!!

Mijn 2de post vandaag voor de kerst kaart 
even naar de blogpost vanvanmorgen.


Basis is wit en ik gebruikte de hapjes stikrand snijmal
zo noem ik hem, legde hem net even boven de rand van de witte
kaart en stanste hem uit.

3 randen iedere keer een maatje kleiner.
 Ik las dat mevr. dol is op orchideeën en laat ik
 dat nu net in mijn kast hebben liggen 😁


Grote 95 en gefeliciteerd nog toegevoegd op de kaart.
Een prachtige dag toegewenst🎉

Mijn kaart laat ik mee doen bij:

22 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart, leuk met die orchideeën er op.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje voor de jarige dame. Prachtig papier met de orchideeën erop,
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi verjaardagskaartje mooi het orchideeën papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Anita....daar wordt iemand heel blij van!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een hele mooie verjaarskaart! Prachtig die orchidee.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige, elegante kaart voor een 95-jarige dame. Je kerstkaart is heel leuk geworden, grappig de ski's in de watten. Gefeliciteerd met je topkaartje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie felicitatiekaart, Anita
    Mooie leeftijd voor die dame!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een fijne kaart, de jarige zal hier zeker heel blij mee zijn.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart voor de jarige!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart met die orchidee er op. Zal zeker gewaardeerd worden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart voor de jarige dame ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig passende kaart voor de Moeder van Margreet! naast die mooie leeftijd kan ze niet naast kijken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart heb je voor de moeder van Nargreet gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuke kaart voor de moeder van Margreet. Ik wist niet dat ze van orchideeën houdt, maar way leuk dat jij het wel wist en dat je een mooi plaatje had.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gaaf kaartje voor Gré met de prachtige orchideeën, ze zal er zeker weten erg blij mee zijn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt hier een heel mooi geheel van gemaakt Anita. Mooi model ook, het past allemaal weer fijn bij elkaar.
    Nog 'n mooie dag gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jouw orchideeënkaart was een schot in de roos, Anita. Ze was er weg van. Nogmaals hartstikke bedankt dat je hebt meegedaan.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtige kaart voor de moeder van Margreet!
    Fijn weekend en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. So very soft and pretty!
    Thanks for stopping by A Place To Start !
    Hugz,
    Chana Malkah, Owner
    Redora Lee Designs , My Blog
    A Place to Start , Challenge Blog
    613 Avenue Create , Owner

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===