Volgers

vrijdag 22 april 2022

Ho ho ho nr 40

Vandaag nog een kerstkaartje dat ik knutselde in fases
de slee en Santa kunnen schuiven, voor mij de eerste
keer dat ik zo`n kaartje maakte.
Het werkt maar ik maakte toch wat beginners fouten.


Wol witte basis dat ik bestempelde met 2 kleuren groen
en nog wat sneeuwvlokken.


Het onderste gedeelte deed ik met een snijmal en EF falling snow SU
Ik maakte een sleuf voor het rendier met slee.

 
Wanneer je aan de trekt zie je Merry Christmas verschijnen

Dan nog een leuke verrassing  ik zag gisteren 
dat ik  winnaar ben geworden bij Marianne Design challenge 292

met dit kaartje


Hoe leuk is dit!

Deze kaart kreeg een eervolle vermelding
bij christmas-craft-creations

Altijd fijn als kaarten gewaardeerd worden.


Groetjes en tot de volgende post.

Mijn kaartje laat ik mee doen bij:


22 opmerkingen:

  1. Leuk schuifkerstkaartje, Anita!
    Van harte met je topkaarten!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi schuifkaartje altijd leuk om te maken en het is je goed gelukt ik heb daar een malletje voor van Lf toch weer eens erbij pakken
    gefeliciteerd met je toppertjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je hier een mooie kaart Anita, heel knap gedaan en zéker voor de 1e keer. Ik kan het er niet aan zien!
    En van harte met je winner en topkaartje, leuk voor je!
    Hele fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk. Zo'n schuifkaart maken staat ook nog op mijn to do lijstje. Vind je kaart echt mooi.

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Anita, zo geinig hoe de kerstman en rendier over de kaart schuifelen. Gefeliciteerd met je winnende kaart en topper! Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstkaart Anita
    Leuk met de kerstman.
    Gefeliciteerd met je toppertjes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kerstkaart met die bewegende slee Anita. Gefeliciteerd met je toppertje, heel leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie schuifkaart Anita en gefeliciteerd met je toppertjes

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ja, leuk.
    Ik zie dit vaker maar heb het zelf nog niet geprobeerd.
    Beginners foutjes? Ik zie het niet direct.
    Gewoon blijven proberen, het zijn zulke leuke kaarten om te krijgen, die waar en kleine verrassing in verwerkt zit.
    Ik vind het leuk en heel knap gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die heb je leuk gemaakt! Ik zie geen foutje hoor😃
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Anita, gefeliciteerd met je top kaartjes..Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gaaf schuifkaartje, Anita (ik zie geen foutje hoor).
    Proficiat met je winnende kaart en je topper.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. OMG what a cute scene you have created! Thanks so much for joining in the fun at our Peace On Earth Christmas challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often. We appreciate your support!!

    Darlene
    PEACE ON EARTH CHRISTMAS CHALLENGE
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke schuifkaart met Santa, zijn rendier en slee.
    En gefeliciteerd met je winnende kaart en topper.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een knap schuifkaartje maakte je Anita, erg leuk.
    Gefeliciteerd met je winnende kaartjes,dat zal wel heel fijn voelen!
    Ik zie nog een nieuwere kaart dus ik scrol door…

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kerstkaart leuk met het schuiven€nee deel. Gefeliciteerd met prijs en topper. Altijd een leuke eer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie slimline kaart heb je gemaakt.

    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly (DT K&K).

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuke kaart is het! Dank je wel voor het meedoen bij K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldige schuifkaart heb je gemaakt! En gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Congratulations on your top card! I love interactive cards and the extra surprise Merry Christmas message. Thank you for sharing it and playing along with ABC Christmas Challenge ~ Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Adorable! Thank you for sharing with us at The POE Chritmas Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. super mignon Anita, merci de jouer avec nous chez ABC Christmas Card, biz

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===