Volgers

woensdag 19 oktober 2022

Happy Halloween

Halloween kaartjes vind ik leuk om te maken
dit jaar heb ik er 3 gemaakt.
Dit werd een mini kaartje.


Waarom werd het een minikaartje
 alles wat maar fout kon gaan ging fout
Maar niet minder met liefde gemaakt.

De laatste maand kreeg ik zo veel moeite met zien, 
dat ik besloot een afspraak te maken met mijn oogarts.

Hmmm dat ging niet zo makkelijk ik was geopereerd
recentelijk en hoefde niet te komen zei de
medewerkster bij de oog poli.

Ik was even flabbergasted nou zeg toch
  aangedrongen en ja wel nastaar aan beide ogen
in november heb ik een afspraak voor te laseren.

Wens je een fijne dag  toe.
Tot morgen voor een nieuwe kerstkaart.



27 opmerkingen:

  1. Het is een heel leuk kaartje geworden Anita, ik heb niet zoveel met dit thema want wie stuur je nou zoiets….ik hen ze van afgelopen jaren nog in m’n voorraadbak zitten…
    Wat is het toch een vreemde bedoening met die ziekenhuizen….maar goed dat je doorgezet hebt wel balen dat je nu weer de molen ingaat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor Halloween.
    Wat een reactie kreeg je in het ziekenhuis, pffff.
    Gelukkig heb je nu toch een afspraak om het op te lossen
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat een leukerd! Perfect voor het thema.
    Wat naar dat je ogen niet goed gekomen zijn, maar al helemaal dat je zo afgewimpeld wordt. Goed dat je hebt aangedrongen, heel veel sterkte, zo lastig als je niet goed kunt zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de leuke heks op de bezem en de vleermuizen
    heel veel sterkte met je ogen vervelend dat je dan wordt afgewimpeld, goed dat je zelf hebt doorgezet
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met de heks Anita.
    Sterkte gewenst met de ogen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd, dit Halloweenkaartje, Anita
    Ach wat jammer dat je ogen weer minder zijn geworden en wat een nate reactie zeg, gelukkig kun je geholpen worden!
    Liefs Martha de

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Spookyyyyy! Te zot voor woorden die reactie maar net geopereerd en nu in beide ogen nastaar vind ik ook wel iets... hoe goed is de operatie dan gedaan?? Sterkte ermee!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat 'n mooi kaartje is dit geworden Anita, klein maar fijn hè. En wat goed dat je je niet af hebt laten wimpelen, wel vervelend voor dit moment...
    Toch een mooie dag gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind dit ook weer een heel leuk kaartje.
    Het blijft leuk, voor Halloween kaartjes maken, maar ik weet alleen niet naar wie ik het op kan sturen, haha.
    Mooi, de groene jurk van de heks, ik hou van die kleur. (Onze dochter heet Jade, zal het daar aan liggen?)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke Halloween kaart heb je gemaakt en wat een gedoe om een afspraak te krijgen, ik hoop dat het met laseren goed gaat komen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig kaartje. Succes met laseren !
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful and sweet card with stunning image and colours ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sterkte met je ogen. Wel raar hoe het ziekenhuis reageerde. Gelukkig heb je doorgezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fabulous Halloween card and thanks for sharing with us at Crafty Calendar hugs Sue x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk Halloween kaartje Anita! Vind ze ook best wel leuk om te maken. Wat vervelend van je ogen ..die kunnen we niet missen als we aan de knutsel zijn hoop dat het laseren goed gaat en je weer goed zicht hebt.
    groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh Anita this is such a cool creation! Love your coloring & design! Thanks so much for joining in the fun at our Two Old Bats challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often. We appreciate your support!

    Darlene
    TWO OLD BATS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super cute! Thanks for sharing your art with us at Crafting Happiness Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke Halloweenkaart met de heks! Wat raar dat je zo afgewimpeld werd, goed dat je aangedrongen hebt! Veel succes met de komende behandeling.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi klein kaartje is het! En wel jammer dat je nastaar hebt gekregen! Niet fijn, goed dat je aandrong hoor! Je moet tegenwoordig ook wel opkomen voor jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuk deze kleine kaart met heks! Jee, dat is balen inderdaad en dan gewoon eerst nul op het rekest krijgen, hoe vreemd. Maar gelukkig kun je wel vrij snel geholpen worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke Halloween kaart , ik hou van heksjes :) Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke Halloweenkaart met de grote maan en de heks op haar bezemsteel ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautiful card. You can not see that not all went as planned.
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Creative Crafting Uncles and good luck. Hope you will join us next challenge again.

    Crafty greetings
    Alex

    *Owner* Creative Crafting Uncles
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Anita love your Halloween witch card. Thank you for sharing with us over here at Sheepski Designs and best of luck with your entry.

    Gail DT for https://sheepski-designs-challenges.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. spooky card... Thanks for joining us for October's Two Old Bats Halloween Challenge

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===