Volgers

zondag 30 oktober 2022

Tijd voor taart!

Een mannenkaart met taart voor vandaag
Geen enkele idee had ik in mijn hoofd dan 
vaak vind ik het dan fijn om eens door al
het papier te gaan kijken.


Het werd kraft gecombineerd met design papier
en een taart snijmal van spellbinders
Het was schitterend weer de zon scheen volop.

Ik heb zo`n doos sinds kort waar je de kaart
 inzet en dan foto`s maakt daar moet ik nog mee oefenen.


Een fijne dag vandaag de zon laat zich zien.

Mijn kaartje laat ik mee doen bij:

26 opmerkingen:

  1. Wat een leuke mannenkaart is het! En de taart als middelpunt is altijd goed. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel. Ik hoop dat we wat zon gaan zien. Hier op dit moment nog niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A lovely masculine card with the big cake, perfect for our Allsorts 700th challenge celebrations, thanks so much for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke papiercombinatie heb je gekozen Anita, het is een lekk…uh hartstikke leuke kaart geworden. Een fijne zondag meid xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi strak kaartje. Enne, mannen houden ook van taart! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke mannenkaart, Anita
    Ik gebruik ook altijd een fotostudiootje, met ledverlichting, het bevalt mij heel goed, geen last van vals licht of schaduwen die je kaart beïnvloeden
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke mannenkaart Anita.
    Mannen lusten ook wel taart.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke mannenkaart en kraft is altijd wat stoerder voor een man. Een taart is altijd goed.
    Succes met fotograferen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke mannenkaart met de taart in deze stoere kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Soms werkt dat het fijnst, om te gaan zitten en kijken wat er onder je handen vandaan komt.
    Een leuke kaart, door de kleuren inderdaad zeer geschikt voor mannen.
    Bedankt voor je reactie op mijn blog! Zo gezellig om tussendoor even te kijken of er nog reacties zijn èn altijd 1 van jou, lief hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is prachtig en super. En de kleuren zijn gaaf voor een mannen kaart.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een stoere kaart met de taart erop en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A lovely cake design with the black and kraft card making a bold statement. Thanks for sharing it at Allsorts this week.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaart in deze tinten !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie mannenkaart met taart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie felicitatie-kaart met die leuke taart Anita. Gaaf die combinatie van zwart met kraft. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie, strakke mannenkaart in Kraft en zwart, leuk met de taart erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie strakke mannenkaart met een lekkere taart op een sierlijk plateau, Anita. Mooie kleurencombi.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. So beautiful with the monochromatic colors and loving the sketch!
    Thank you so much for joining us in celebrating 700 challenges at Allsorts!
    Ellie
    Ellibelle's Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat 'n mooie mannenkaart is dit Anita, het is 'n heel gaaf geheel geworden!
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een stijlvolle mannenkaart echt heel gaaf in deze kleurencombi.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hij is erg mooi geworden Anita.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je kaart is super zeg!!!
    Succes met oefeningen met je foto studio.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind mannenkaartjes lastig, maak ze wel soms. Deze is stoer en feestelijk tegelijk! Zo'n fotostudiootje heb ik ook, een uitkomst als het licht slecht is.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Love the kraft and black combo.
    Thanks for joining us at Craftyhazelnuts patterned paper challenge.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi hoe je het bij elkaar gezocht hebt. De taart wat lichter bij het stoere kraft. Dank je wel voor je bijdrage aan de taart uitdaging van de Egel, Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===