Volgers

dinsdag 4 april 2023

Happy Christmas mice are back again nr 21

 Challenge #137 is zojuist live gegaan bij 
The Holly and Ivy Christmas Challenge
 dit is mijn DT-kaart voor vandaag.


Zoals ik op 23 maart schreef  bij dit 2de kaartje

Had ik 3 blaadjes papier uit een blok genomen met de bedoeling
om dit helemaal te gebruiken, dit was kaartje nr 1.


Zie je deze kleine restjes die zijn over, heb ik toch goed mijn best gedaan.😄


Ik maakte dit tunnel kaartje en o boy dat had ik nog niet gedaan
alles wat maar fout kon gaan ging fout.

Uiteindelijk is het goed gekomen en ik ben tevreden met dit kaartje.
Zijn de muisjes niet schattig.

Fijne dag en tot de volgende blogpost.

Mijn kaartje laat ik mee doen bij:

28 opmerkingen:

  1. Leuke tunnel kerstkaart Anita.
    Grappig met het muisje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WWauuww....prachtig met de muisjes Aniata
    Fijne paasdagen alvast , groetjess Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de schattige muisjes en het leuke dp
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtige kaart geworden, en die muisjes zijn echt schattig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat 'n mooi kaartje is dit geworden Anita, daar kun je best heel tevreden mee zijn! Leuk gedaan.
    Fijne dag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Anita,
    Wat een leuke muisjeskaart alweer!
    En nee, het is er niet aan te zien dat er dingen fout gelopen zijn...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anita, deine Karte hast du so niedlich mit den kleinen Mäuschen verziert! Die Mäuschen lenken vom Fehler ab, obwohl ich nichts Falsches entdecke!
    liebe Grüße Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OMG ... this is so, so adorable Anita! What a fun & fabulous creation! Thanks so much for joining in the fun at our Peace On Earth challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    PEACE ON EARTH
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Triple B ... OUR NEW CHALLENGE BLOG which is all about butterflies, birds & blooms.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk muisje. En dat heb je weleens, dat alles fout gaat wat maar fout kan gaan. Gelukkig is alles goed gekomen en is het een mooie kaart geworden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart en wat zijn de muisjes schattig.

    Opeens moet ik denken aan wat hier ligt..
    Ik heb van die schudvensters gekocht en wil er ook kaartjes mee maken. Om een of andere onduidelijke reden blijven ze telkens weer liggen.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi kaartje met schattige muisjes.
    Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattige muisjes op deze mooie tunnelkaart,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een vrolijke kaart met die schattige muisjes!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart Anita.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schattig dit muizentunnelkaartje, Anita
    Mooi gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie lieve kaart Anita

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattig kerstkaartje met het leuke muisje erop!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. je hebt er veel werk in gestoken, maar heel mooi resultaat.
    This is fabulous.
    Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/
    https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit wmodel was ooit een challenge ergens een toen hoorde ik met dat iedereen er moeite mee had, ik heb mij er dus nog nooit aan gewaagd, haha, durf ik niet.
    Ik vind het een heel leuk kaartje, de muisjes zijn heel schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh..... dat is ook zo'n lastig model! Ik heb er ook eens een moeten maken als voorbeeld, nou wat een gepriegel. Het ziet er hel leuk uit, dat kaartje van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heb je knap gemaakt en die muisjes zijn zeker TE schattig hoor, mooie sprekende snoetjes Anita xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kaart met de muis.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het is een hele schattige kaart! Wat mooi gedaan ook.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oeps Anita.....ja, je hebt van die dagen dat alles fout gaat. Zo bij mij ook, dat zou je morgen op mijn blog kunnen lezen.
    Jij hebt een PRACTIG tunnelkerstkaartje gemaakt en je kerstman uit bovenstaand bericht.....hihihi.....in plaats van hohoho.
    Liefs, Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Such cute mice and a wonderful card design with great layers! Thanks so much for joining us at Peace on Earth!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Fun and more fun. Lots of details on this beauty. Thanks for joining us at avenue613-blog.com. We look forward to seeing you again.
    Hugs
    Berni Cuttino, 613 Avenue Create , DT Coordinator
    613 Avenue Create ,Challenge Blog
    chasingthedream, My Blog

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===