Volgers

woensdag 26 april 2023

KKT nr 4 Kerstbal nr 29

KKT nr 4 
 Bij het lila van Daphne koos ik de kleur Mauve.


Ik had niet door dat ik de volgende kleur
mocht kiezen tot Martine mij op mijn blog bericht gaf 🙈
en schoot ik in de stress, ik had het 
mailtje niet gevonden in mijn in box .......oeps.

Ik mocht de nieuwe kleur bepalen tjee en nu,,,, en welke kleur
ik kwam uit op mauve na de lijst bekeken te hebben.

Het kleuren pallet.


Nadat ik de kleuren doorgaf ben
 ik gaan kijken voor de kleur Mauve.................
Uiteindelijk heb ik nog wat gevonden pffff.

Het werd een kerstbal hier nog zonder label samen
met het plaatje had ik genoeg aan de mauve kleur.


Bij Martina vind je alle deelnemers ga je ook 
bij hun kijken wat zij maakte met deze kleuren.

Fijne dag ondanks de vele regen van maandag 
hangen er nog zoveel pollen in de lucht brrr.
  Mijn kaartje doet mee bij:



42 opmerkingen:

  1. Een leuke kerstkaart met deze kleuren.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is heel mooi in deze kleur!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je zorgde voor een bijzondere kleurencombi voor het KKT Anita. Mooie kerstkaart in deze kleurtjes.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstbalkaart, Anita
    Mooie tinten heb je bij elkaar gevonden!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aan kerst heb ik totaal niet gedacht met deze kleuren, maar het kan dus. Je maakte een sfeervolle ronde kaart. Ik hou van paars dus ik vond je combi wel leuk. Fijne dag ☀️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kerstbalkaart. Dat had ik niet bedacht met deze kleuren.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mauve... ik wist niet eens dat dat een kleur is 🙈 hoe kom je er op?
    Maar je hebt een heel mooie kaart gemaakt met prachtig plaatje en dito ronde stans.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kerstbal, mooi stans heb je gebruikt en mooie kleuren en plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kaart en het plaatje past er perfect bij. Die kleur mauve heeft me flink wat hoofdbrekens gekost ;-)
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart !!!!!
    Leuk mauve !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Whahahaha geef je een kleur op en moest je later moeite doen om de kleur zelf te vinden!! Druif ben jij ook!
    Nou maar je bent meer dan geslaagd want wat een supermooie kaart Anita xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt iedereen, inclusief jezelf, wel hoofdbrekens bezorgd met de kleur mauve. Maar het is iedereen weer gelukt en ook jouw kaartje is prachtig geworden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat 'n mooie kleurencombi heb je bedacht Anita en er een prachtige Kerstkaart mee gemaakt! Heel fijn gedaan zo.
    Mooie dag gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie kaart heb je gemaakt met dit subtiele kleurenpalet! Niet makkelijk, maar ik zie wel veel mooie kaartjes hiermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je had het jezelf niet gemakkelijk gemaakt Anita....maar wat een prachtige kaart laat je zien....is helemaal goed gekomen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi kaartje, leuk in de vorm van een kerstbal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een grap, de kleuren bedenken en dan zelf het hardst moeten zoeken hahaha, maar het is helemaal goed gekomen, wat een leuke kaart, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt het jezelf niet makkelijk gemaakt maar ons ook niet hoor! Was een moeilijke combinatie en ik had er niet veel van in deze kleuren. Je kerstbal is goed gelukt en mooi dat plaatje erbij! Past allemaal goed! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kleurencombi, Anita. En wat een pracht van een kaart heb je ermee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kerstkaart Anita.
    Leuke kleuren, al was het het hele klus
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. MOOIE kerstbal zo in de kleuren van het Kleurenkaartenteam Anita. Je hebt het "ons" niet al te makkelijk gemaakt 😙
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hihihi.... leuk dat je het jezelf ook niet gemakkelijk hebt gemaakt. Maar het is goed gelukt! Het leuke vind ik dat we volgens mij nog nooit een kleur in andere tinten hebben gehad bij het KKT. Dus dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een hele mooie, klassevolle kaart.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kerstkaart in deze kleuren, Anita. Je maakte het jezelf dus ook niet gemakkelijk met je keuze (hoe herkenbaar...)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Haha, nou je hebt wel wat teweeg gebracht!!
    Ik vond het erg lastig deze keer en vond Mauve ook een lastige kleur.
    Google vertelde mij ook steeds iets anders.
    Uiteindelijk ging ik uit van een aquamarker waarop Mauve op de dop staat, maar dat was heel licht, een sorry schaduw, licht Lila, bijna grijs/Lila.
    Ik zie veel tinten deze keer, bij het KKT, maar ach, het is ook gewoon voor de lol, dus geeft niks.
    Ik heb wel heel veel plezier gehad in het maken van mijn kaartjes.
    Deze kerstkaart van jou vind ik heel erg mooi, prachtig zelfs.
    Het plaatje is super leuk.
    Op met volgende maand.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. helemaal leuk is je kaartje geworden, de kleurenkeuze was niet makkelijk, vond ik ook niet ! toch een pak deelnemers die de uitdaging zijn aangegaan,
    blij met je deelname,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leukerd Anita in de gevraagde kleuren. Je hebt het jezelf wel moeilijk gemaakt, hihi, en stress.... Alles is weer op zijn pootjes terecht gekomen. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lovely holiday card, Anita! Love the pretty colors and the delicate edges! Thanks for playing along with the Spring into Christmas {BYSHC} Linky Party!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. so eine wundervolle Kartenform! Die Farbauswahl ist mal etwas anderes, aber mir gefällt es!
    liebe Grüße von der Nordseeküste
    Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. What a pretty and peaceful scene! Thanks for sharing with us at HLS Christmas :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige kaart met schitterende rand
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Het was geen makkelijke combi die je hebt bedacht maar ik heb al wel heel veel mooie kaarten gezien. Deze is ook tof!!
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  34. What a gorgeous winter scene! Beautiful colors!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gorgeous colours & design, thanks for joining in April's Rudolph Days Challenge, luv Sam x

    BeantwoordenVerwijderen
  36. It's beautiful Anita! Thanks for sharing with us at 613 The Avenue Create! So glad you came to play on our street!
    Hugs, Kate (Cards a la Kate)!

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===