Volgers

donderdag 18 mei 2023

Fun fold card nr 35

 Het is donderdag 18 mei en dat betekend kerstkaartjes donderdag.
deze maakte ik een fun fold kaart met 3 vouwen in het papier.
Ik zag hem voorbij komen bij You Tube.


En vond het wel een leuk model.
Witte basis met daarop dp van deco tine 
dan op het het vierkantje een stempel
De tekst gerecycled van een andere kaart.


het dp op 3 vlaken geplakt ook het label 
is gerecycled van de zelfde kaart.


Op het linker vierkantje zie je autootjes die op weg zijn naar huis.
Dit model ga ik beslist vaker maken.

Fijne Hemelvaartsdag
 mijn kaartje doet mee bij:

37 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Mooi model voor een kerstkaart.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel speciaal mooi, fijne dag, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart en leuk model!
    Fijne dag en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja leuk is hij!! Dit model heb ik ook eens gemaakt. EN dan vergeet ik het toch weer. Nu ik hem bij jou zie denk ik: Oh ja, die had ik ook vaker willen maken....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje in dit leuke model Anita!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk model, je weet, ik hou ervan.
    Met leuk dp en wat mooie stempels, teksten of iets opvallends heb je al gauw een super leuke kaart.
    Ik ga het (proberen te) onthouden😉

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke kaart en zeker een leuk modelletje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kerstkaart met dit mooie modelletje Anita.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuk modelletje wat je mooi gepimpt hebt Anita xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is inderdaad een erg leuk model Anita. Mooi geheel heb je ervan gemaakt met dit DP.
    Voor jou ook een fijne Hemelvaartdag gewenst!
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooi kaartje en een leuk model. Mooi gedaan Anita. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit model heb ik ook al een paar keer gemaakt en het is zeker een leukerd. Je hebt er een mooie kerstkaart van gemaakt Anita.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart in dit leuke modelletje Anita! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kerstkaart in dit leuke model, ik ben nu ook met een vouwkaart bezig,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele MOOIE kerstkaart Anita en een LEUK model. LEUK dat ook jij bezig bent met recyclen.
    FIJNE dag nog en liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooi vouwkaartje met het leuke dp en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kerstkaart Anita! Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel leuke kaart, leuk model. Goed dat je hergebruikt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige funfold kaart heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk model en leuke kaart. Logisch dat je dat vaker wilt gaan gebruiken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk model kaart en erg handig om ook restjes papier bij op te kunnen gebruiken.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel leuk model, Anita. Dat ga ik vast eens nadoen.
    Je maakte er een mooie kaart mee!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie vouwkaart met gerecyclede tekst en label. Leuk om dit voor deze nieuwe kaart te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super mooi !!!!!
    Groeten Ineke
    DT52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart en leuk model heb je gemaakt, leuk hoor aan het recyclen, doe het ook vaak.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Very creative and pretty!!
    Thank you for joining our challenge at Peace On Earth!
    Diane POE Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Peace On Earth}
    {Triple B}
    {Stencil Fun}

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Superleuke kerstkaart Anita
    Wat een leuk model!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  28. so eine wundervolle Karte! Diese Kartenform werde ich morgen bloggen, ich finde auch, dass es eine tolle Kartenform ist.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een hele mooie frisse, feestelijke kaart. En ja onze kleinzoon heeft het goed gedaan. Hij is provinciaal kampioen tijdrijden en op de weg in het wielrennen geworden bij de 13 jarigen. Het was een emotionele wedstrijd. Dat doet wat met een mens. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  30. so beautifully made - Thank you for sharing with us over at POEC and we hope to see you in future challenges Elaine DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Thank you for joining in at The Most Magical Time of the Year with your wonderful project. Val - DT
    https://mostmagicaltimeoftheyear.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooi model kaart en .prachtig gepimpt
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Absolutely gorgeous card,love the colour and gorgeous design .x

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ook deze kaart is mooi, leuk model, waarom deze niet bij mijn naar boven is gekomen snap ik niet dit bericht.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===