Volgers

woensdag 14 juni 2023

Christmas coffee to go nr 42

 Vandaag gaat de nieuwe Challenge bij 

The Holly & Ivy Christmas Callenge van start #142
doen jullie mee.


Een slim line is het geworden de basis heb ik eerst 
geembost daarna bespoten met zilverspray.
 

Het leuke dp papier lag nog op mijn bureau van een andere kaart.
de coffee cup had ik nog over van een kaart die ik het vorige jaar maakte.


Gelijk een patroon extra gemaakt en beschreven
hoe ik dit gemaakt heb van een gewone beker.

Een groot deel van mijn kaartjes zijn al ingepland.

Deze kaart van de vorige keer even de witte slee en rendier
veranderd van wit naar kraft kleur.


Er ging gisteren iets mis met het inplannen van deze blogpost.
Ik kreeg het niet hersteld, als je op de link klikte ging hij steeds
naar edit post. Tja en dat is toch echt niet de bedoeling

Ik heb hem nu maar verwijderd.
Dank je wel voor jullie leuke reacties.
Fijne dag allemaal.

11 opmerkingen:

  1. Gaaf die beker, een mooie kaart, net als je drieluikje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart in de mooie kerstkleuren.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaart in deze vrolijke kleuren en het Kraft van het drieluik komt veel mooier uit als het wit,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die Kaffeetasse hast du auf dem wundervollen Papier toll in Szene gesetzt!
    liebe Grüße Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je weer leuk bedacht Anita. Mooie kerst kaart.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke kaart met mooi papier en die mok is super!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke slimline kaart met mooi DP en grote koffiemok met een lekker grote toef slagroom mmm...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een gezellige koffie kaart Anita , prachtig design papier
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk gemaakt Anita.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===