Volgers

maandag 11 december 2023

Opkikker kaartje voor Jan nr 110

 Mijn hobby kamer ging toch nog  even open, die kaart zien jullie later.

Nu eerst deze kaart ik hoop dat hij op zijn bestemmig is aangekomen.


Het werd een diepte kaartje.

We genieten van alle dagen nu voor de kerst
we gingen genieten van een high tea in kerstsfeer.
Een kerst diner van de reuma vereniging dat was gisteren.
Kerstflims kijken en wafels bakken dan nog een keer 
worstenbroodjes gebakken gewone en vegetarische.
Geen echte boom dit jaar maar dit gemaakt.


Fijne dag en tot gauw 
groetjes, anita

27 opmerkingen:

  1. Wat een mooie dieptekaart met een heel leuk plaatje.
    Jullie kerstbomen vind ik misschien nog wel mooier dan een echte.
    Gezellige dingen staan er bij jullie op de planning of heb je al gedaan. Lekker genieten!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart Anita,,,, en hele leuke boompjes......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk, dan ben je snel weer beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, van deze leukerd knap je instant weer op! Wat gezellig je alternatieve kerstboompjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja het mooie kaartje is aangekomen mijn man vind hem heel erg leuk en namens hem heel erg bedankt
    wat een mooie boompjes heb je staan
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave kaart !!!
    Leuk die bomen !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi en vrolijk kaartje!! Een hele fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige diepte kaart Anita.
    Wat een leuke kerstboompjes staan er bij jullie.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel gaaf kaartje, met de leuke dino! Mooie versiering heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje.
    What a sweetie 😊

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Staat heel gezellig deze 2 kerstboompjes en wat een verwennerij met al dat lekkere eten. Ik vind je kaartje heel mooi geworden,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een toffe opkikker voor Jan!
    Ik vind je boompjes heel mooi.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel leuke beterschapskaart, die zal zeker een glimlach toveren bij de zieke.
    Heel leuk zijn je boompjes, sfeervol.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kop heeft de kikker, daar knap je toch meteen van op.
    Wat een mooie "kerstboom" hebben jullie. Creatief hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gezellige post Anita! De kaart is erg leuk! En jullie uitjes klinken al heel gezellig en dan moet het nog kerst worden!
    Ook de bomen die je hebt staan vind ik heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind je kaartje echt geweldig! En de kerstbomen staan gezellig in je huis, een lichtje doet al veel he. Klinkt zowieso gezellig allemaal, films kijken en bakken enzo.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie diepte kaart en heerlijk nu genieten van de kerst boompjes. Ik moet nog kniepertjes bakken en is ook zo gezellig klusje voor de kerst.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk vrolijk kaartje Anita
    En wat hebben jullie leuke kerstbomen met al die leuke kerstspulletjes daaronder
    Mooi gemaakt
    Jullie genieten ervan ennterecht!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi opkikker kaartje en een prachtige kerstversiering. Is eens iets anders.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De kaart is leuk! Ik vind op dit moment de diepte kaarten erg leuk.
    Goed opgelost met deze kerstbomen. Ik heb nu een houten boom met versiering. Wij zijn met de kerst 3 dagen in Limburg. De Gerardus hoeve. Heeeel veel zin in.
    Groetjes marga

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele leuke dieptekaart Anita, daar vrolijk je wel van op. Wat een gave bomen heb je gemaakt, dat ziet er super gezellig uit. Veel plezier met alle leuks dat op het programma staat.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuk kaart Anita. Heel mooie boompjes heel veel plezier , fijne week. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat 'n gezellige kaart is dit Anita en je hebt mooie versieringen staan!
    Nog een fijne avond.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, zo'n schattig plaatje.
    Dank je wel voor de kerstkaart die ik mocht ontvangen, al die kaartjes maken kerst altijd zo bijzonder.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een superleuke grappige opkikker, die gaat iemand zeker weten opvrolijken! Je hebt leuke kerstbomen staan en geniet lekker van de laatste dagen van het jaar xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke opkikkerkaart heb je gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===