Volgers

maandag 4 december 2023

Trijntje is jarig nr 109

 Dit verjaardagskaartje heb ik gemaakt voor 
Trijntje want die is vandaag jarig!! 
Van harte gefeliciteerd maak er een gezellig dag van.
Ik hoop dat de kaart op tijd is aangekomen.



Afgelopen week was heel druk wel
alles op tijd alles afgekregen voor de kesrtmarkt
het was heel gezellig. Vermoeiend maar wel leuk.

De afgelopen 2 weken nog 2x in Maastricht geweest  nu wachten op de uitslag.
en toch nog eens 2 heup injecties laten zetten hopelijk
 gaat het nu wel wat verbetering brengen.
Word steeds behendiger in de rollen met de rolstoel als ik naar buiten ga.
Dat is weer een meevaller.

Mijn hobbykamer gaat op slot voor een aantal weken
we gaan genieten van de tijd voor kerst.
Er staan wel nog wat berichten ingepland.
Fijne dag en tot ....


20 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart voor Trijntje! Fijn dat alles op tijd is afgekomen voor de Kerstmarkt. Doe maar rustig aan en zorg goed voor jezelf!

    Fijne week!

    Creatieve groetjes
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve mooie kaart voor Trijntje heb je gemaakt!
    Hopelijk heb je wat kunnen verkopen …
    Ga lekker genieten dat is ook goed voor je pijnlijke lijf, dikke knuffel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een mooie kaart Anita en hopelijk gaat het wat beter met je........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie verjaardagskaart Anita.
    Hopelijk gaat het snel wat beter met je.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie dieptekaart heb je voor Trijntje gemaakt.
    Hoop dat het snel beter met je gaat.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En poosje terug zag je heel veel van deze kaarten, ik vind het altijd zo grappig dat zelfs kaarten maken "modeverschijnselen" heeft.
    Nu zie ik ze wat minder en zie deze van jou.....
    Zo leuk!! Ik ga het ook eens proberen.
    Fijne tijd, lekker genieten van elkaar. En sterkte met je lijf.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooi dieptekaart, Anita
    Ha ja in de kaartenwereld zijn altijd trends net zoals Daphne hierboven al constateert
    Ik heb mezelf nog niet verdiept in deze techniek maar het lijkt me erg leuk om er toch eens eentje te maken
    Mooie tijd voor jullie, hopelijk knap je toch wat op en fijne dagen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met de layout mal en het mooie design papier
    ik hoop dat je toch weer wat opknapt en een fijne tijd gewenst
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig fleurig jouw kaart voor Trijntje!
    Fijne weken en rustig aan genieten XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke en fleurige dieptekaart, tof met de felicitatie op het label. Sterkte met je gezondheid, en geniet van de feestdagen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart voor Trijntje. Fijne dat de kerstmarkt gezellig was. Fijne tijd gewenst!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig gedaan,
    this is so nice.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart voor Trijntje, ik zie vaak bloemen bij haar, valt vast erg in de smaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie dieptekaart heb je voor Trijntje gemaakt, sterkte met je gezondheid en geniet van de voorpret,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart voor Trijntje. Fijn dat je steeds behendiger wordt met de rolstoel. Hopen dat de injecties helpen. Geniet van de voorpret en de feestdagen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk deze kaart. En een voldaan gevoel als je op tijd klaar bent voor de kerstmarkt.
    Geniet van alles deze weken. En hobbykamer op slot...wauw knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kaart Anita. Je hobbykamer op slot ik dacht oeps...maar geniet maar lekker van de weken voor kerst hoor XXX en fijn dat je handiger wordt met de rolstoel.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele mooie fleurige felicitatie-kaart Anita. Fijn dat het rijden met de rolstoel steeds gemakkelijker gaat dan ben je toch wat mobieler. Geniet van de tijd voor kerst en tot blogs.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fabulous design, and brilliant colours xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gezellige verjaardags kaart
    Groetjes marga

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===