Volgers

zaterdag 27 januari 2024

Stadsprins van Roermond Joep I

Stadsprins Joep I
van de Sjtadsvastelaovesvereniging D'n Uul Remunj !


Dit kaartje heb ik mogen maken, de uil mocht niet
ontbreken en zijn carnavals slogan is 
`Neet toete, Blaoze!`

 Witte basis met daar op een muziek embossing folder van Darice
De uil (uul) van Sixxiz. 
En een trombone snijmal van oom uit China.

 Vanaf begin januari heb ik over de 20 kaartjes
 in opdracht mogen maken, zo leuk om te doen!
Vandaar dat ik het zo druk had.

Dit is het patroon van mijn vorige kerstkaart.





Ik hoop dat het goed te zien is hoe de kaart in elkaar past.

Fijne dag en tot gauw.

20 opmerkingen:

  1. Je hebt weer een te gekke carnavals kaart gemaakt Anita xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe kaart voor stadsprins Joep!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk deze kaart voor de prins van Den Uul in Remunj. De jeudprins van de Uul is het zoontje van mijn nichtje en nog een zoon van een andere nicht is ook ergens in Remunj prins (of jeugdprins al heeft hij niet de leeftijd om jeudprins te zijn dus ik verwacht dat hij ergens prins is).

    Het zit in onze familie in het bloed en generaties zijn er al prinsen in onze familie. Zo leuk.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi/stoer kaartje voor de stads prins,
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je zo veel opdrachtjes had.
    Deze kaart is ook weer leuk geworden!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, carnaval staat voor de deur natuurlijk! Wat een leuke toepasselijke kaart heb je gemaakt, prachtige slogan ook 😄. Altijd leuk kaartjes maken in opdracht! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart, heel toepasselijk, goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gave carnavals kaart Anita........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor, zo leeft het carnaval nog meer bij jullie thuis.
    Ik vind het knap hoe je het steeds weer persoonlijk weet te maken.
    Oh leuk, je andere kaart, die heb ik gemist, ik ga even kijken....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zie dat ik die niet gemist heb, hihi, ik heb geschreven dat het er helemaal niet zo makkelijk uit ziet, maar nu ik de foto's hierboven zie lijkt het inderdaad niet zo moeilijk.

      Verwijderen
  10. Hele leuke kaart met carnavals slogan voor stadsprins Joep. En bedankt voor de duidelijke werkwijze van je vorige kerstkaart. Ga hem zeker uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi Anita, je carnavalskaart! Gaaf geheel heb je ervan gemaakt. 👍 En wat leuk voor je, die opdrachten. Zo wordt je werk toch echt gewaardeerd! 🙂
    Goed weekend gewenst.
    GROET en Voorspoed, Wilma.🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige carnavals kaart Anita.
    Fijn weekend.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie (model) kaart voor carnaval , Anita
    Gezellig weekend v Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een leuke kaart voor de carnavalist! Leuk dat je laat zien hoe je de vorige kaart gemaakt hebt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hihihi... wat een goede kaart is dit! Enig!! En leuk zo'n opdracht Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie carnavals kaart voor Joep heb je gemaakt.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Amazing and what a gorgeous card this is with this lovely design and colours ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie carnavalskaart Anita
    Ik moest wel 2 keer lezen, want mijn Limburgs is bizar slecht hihi
    Bedankt voor het leuke patroontje
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Altijd leuk jouw carnavals kaarten. En ook leuk dat je ze mag maken.
    Groetjes marga

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===