Volgers

dinsdag 5 maart 2024

Deze leukerd gered van de papierbak

 Bij The Holly and Ivy Christmas Challenge 
begint vandaag een nieuwe challenge.

Zoals gewoonlijk hebben mijn teamgenoten 
een aantal inspirerende kerstkaarten gemaakt.
En natuurlijk laten we ons ook graag inspireren door jouw creaties!


Deze leukerd heb ik gered van een kerstkaart
die anders bij het oud papier zou gaan.
Nu een nieuw leven gegeven op deze kaart.

In het afgelopen weekend veel gedaan de 
belastingpapieren zijn weer ingevuld ben 
altijd blij als ik die klaar heb.

De zon scheen volop we hebben ook genoten van het zonnetje

Tussen door ben ik nog bezig met de 
spulletjes maken voor de voorjaarsmarkt
daar verheug ik mij op.

Fijne dag en tot gauw.

15 opmerkingen:

  1. leuk kaartje is het zo geworden !
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zou zonde zijn geweest, want wat een leukerd is dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje maar goed dat je hem hebt gered want hij pronkt mooi op je kaart
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kerstkaart Anita.
    Jammer als die in de prullenbak was beland.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leukerd is het geworden anita......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel leuk kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kerstkaart, Anita
    Gered gelukkig!
    Oja de belasting, deze geef ik tegenwoordig uit handen dat bevalt me uitstekend
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart met dit hergebruikte leuke dier. Hier wordt het later in de week weer zonnig… gisteren en vandaag bewolkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent goed bezig Anita! Je hebt een mooie Kerstkaart gemaakt met deze behouden Rudolph! De rillijnen geven er een chique uitstraling aan. 🙂
    Fijne dag vandaag
    GROET en Voorspoed, Wilma.🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart met de gerecyclede Rudolph.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Anita,
    Wat een leuke kerstkaart! Goed dat je de afbeelding hebt gered...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij past echt heel leuk op een kaart, jammer om weg te gooien. Ed is nu ook met de belasting bezig, altijd fijn als dat weer klaar is,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelukkig net gered , zoiets moois mag nooit in de bak
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hartstikke leuk gedaan Anita, een prachtig kaartje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuk he om zo oudere dingen te gebruiken!
    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===