Volgers

vrijdag 22 maart 2024

Richard is jarig

 Vandaag is Richard de man van Martha jarig
ze vroeg of we een kaartje wilde sturen
natuurlijk doen we dat.


De leeftijd mocht geraden worden 
zou  Richard 63 jaar worden vandaag.?
Omdat ik er niet helemaal zeker van
ben heb ik het achter het ? klepje gezet.


Richard houd van motors en nog veel meer
het werd toch een motor.


Tijdens ons verblijf in het hotel
ging het lopen steeds moeizamer
thuis gekomen met wat ik vermoed hielspoor...
Oefeningen aan het doen het gaat iets beter.

Kan het niet gebruiken haha wie wel, vanaf gisteren staat
 mijn agenda volgeboekt met afspraken die ik niet meer
kon verzetten, zal echt blij zijn als het straks zes uur is.

Vergat gisteren ook mijn kerstkaart te plaatsen bij wtc 52

Alle verjaardagskaarten heb ik voor
 dat we weg gingen op de post gedaan
en hopleijk zijn ze goed aangekomen.

Fijne dag en tot morgen met een nieuwe kaart.

22 opmerkingen:

  1. Een heel stoere kaart, mooi gemaakt.
    Sterkte met de pijn en de drukte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stoere kaart Anita.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leke toepasselijke kaart!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de stoere elementen erop
    sterkte met je voet en de drukte
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een mooie kaart Anita heb je gemaakt voor Richard......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke kaartje Anita.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie, stoere mannenkaart. Leuk zo met de leeftijd verstopt achter het label.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dat leuk gedaan met die leeftijd zo verstopt. Ik heb nog geprobeerd om ergens op Martha's blog te achterhalen hoe oud hij zou worden maar is me niet gelukt. Maar dit is een mooie kaart voor hem geworden.
    Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Anita
    Je superleuke kaart is aangekomen en staat hier te pronken
    Wat leuk gedaan met die verstopte leeftijd en ja die is helemaal goed, 63 jaar!
    Heel erg bedankt namens ons!
    Liefs Richard en Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave, stoere kaart, Anita. Wat leuk, die verstopte leeftijd (en achteraf nog goed geraden ook).
    Sterkte met je hielspoor en je drukke dag.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stoere kaart. Ik zag dat Karin er ook een heeft gemaakt.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke stoere kaart heb je voor Richard gemaakt. Veel sterkte met je hielspoor. Zoiets past nooit. Hopelijk valt het mee…. Maar beterschap. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie, stoere kaart voor Richard. Leuke doosjes en lepeltjes maakte je voor de kerstmarkt. Ik verkocht ook geen doosjes bij ons op de kerstmarkt.
    Ik hoop voor jou dat het geen hielspoor is, duurt lang voordat dat genezen is. Beterschap
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij hebt ook al zo'n leuke en stoere kaart voor de jarige! Oei, oei, hielspoor zo pijnlijk, ik kan ervan mee praten. Veel sterkte en beterschap!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke motorkap, ook deze motor is leuk, ik heb er ook eentje maar deze is weer heel anders. Oei heilsboodschap, een nare aandoening. Beterschap gewenst. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh hielspoor, balen! ik ken het helaas. Je kaart voor Richard is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geslaagde kaart voor de jarige Richard,volgens mij zit je goed met zijn leeftijd! Sterkte met je vreselijk pijn! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Cool card!! Thanks so much for participating in our GIRLZ MAKES GUYZ CARDS challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!! Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is realy amazing. So nice. Well done Thanks for entering you card at Girlz Makes Guyz Cards
    Supertoffe kaart, echt geweldig Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Makes Guyz Cards
    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===