Volgers

woensdag 24 april 2024

KKT de 4de schakel Kraft met zwart

Mijn kaart voor deze KKT ik koos bij het kraft zwart.

  

Nadat ik even gesurfd had op het internet wist ik het meteen
 met papier wat ik jaren en jaren geleden
kocht bij de A winkel.

Sneed reepjes papier zwart en craft en plakte ze op een 
zwarte ondergrond die ik vervolgens plakte op de kraftkaart.
 
Een hert en blaadjes kwamen erbij en het woord  xmas
als laatste een koordje.

Gaan jullie ook bij de andere deelnemeers kijken
  wat zij met deze kleuren combinatie maakte!

Bij Martina vind je de lijst.



Veel plezier met het bezoeken van de andere deelnemers.

Tot morgen dan ben ik er met een nieuwe kerstkaart 
die maakte ik met nieuwe snijmallen.






Fijne dag.

24 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart. Zwart en kraft klinkt saai maar is het echt niet.
    Dat blokje van de A ligt hier ook nog.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie kaart Anita, leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke kleuren combinatie en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kerstkaart met leuke stansen!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaart Anita
    Kraft doet het altijd goed met zwart
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie combi koos je Anita! En je maakte ook een mooie kaart! Zo leuk dat jij altijd KKT kerstkaarten maakt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vond de combinatie zo lastig, helemaal omdat het voorjaar is.
    Met jij maakte ern kerstkaart, dat is natuurlijk perfect bedacht.
    Mooi issie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi Anita !
    Ik vond het best moeilijk......dus juist een uitdaging
    Had ook ineens een idee...
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje, pittige uitdaging maar toch goed gelukt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave uitwerking, mooie kaart Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie uitwerking van je kaart. Helemaal geslaagd
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het eerste kerstkaartje deze ronde en ook de enige omdat je de laatste bent. Super mooi gemaakt!!
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kerstkaart heb je met deze kleuren gemaakt.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kerstkaart in deze kleuren!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Anita,
    Een erg geslaagde kaart maakte je met het blokje van de Action!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. deze is leuk geworden ! mooi kaartje
    fijn dat je er weer bij was deze maand,
    groetjes, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuk gedaan met die streepjes papier! Mooi kaartje Anita!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kerstkaart maakte je in de gevraagde KKT-kleurtjes, leuk!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie en stoere kaart. Leuk idee om er een kerstkaart van te maken. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat grappig dat jij ook zo'n blokje van Action had. Ik dus ook, maar een andere.
    Je kaart is heel gaaf! Prachtig voor kerst ook met dat achtergrond papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Inderdaad handig papier Anita....je hebt er een prachtig kaartje mee gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Anita,
    Less is more. Dat is zeker van toepassing op jouw kaart waardoor ze prachtig uitkomt in de KKT-kleuren !
    Craft groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele mooie kaart. IK ken het papier ook😀
    Groetjes marga

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===