Volgers

zaterdag 13 juli 2024

Condoleance kaart.

 Er staan nog een aantal sterkte kaartjes in de wachtrij
dit is er een van 15 die ik mocht maken dit jaar.


Het papier is uit een blokje van CS
de 4kante rand is van spelbinders.
De vlinder van de Action al een oudje.
Sterkte is van Joy Craft.

Heeft het bij jullie ook zoveel geregend gisteren
er stond in korte tijd heel veel water in de tuin.
 In de namiddag werd het droog pff wat een zomer dit jaar.

Geniet van jullie weekend, dat ga ik zeker doen.

14 opmerkingen:

  1. Een kleurrijke condoleance kaart.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Anita.
    Het heeft idd veel geregend gisteren. Gelukkig geen overlast. En nu regent het al weer.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi stijlvol kaartje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor.
    Heel anders dan de meeste condoleance kaartjes, maar heel erg mooi.
    Wat een regen gisteren, gelukkig mocht ik 's Middags werken, toen had ik er geen weet meer van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie condoleance kaart heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dit stijlvolle kaartje Anita
    Inderdaad wat een "zomer"...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie condoleance kaart met dit plaatje. Je hebt een mooie rand en vlinder gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat blokje papier ligt hier nog nieuw in de kast! Dat bedenk ik me nu ik jouw kaart zie! En het is heel mooi papier. Dank je voor de inspiratie! Het is een pracht van een kaart!
    Ja, bij ons was het vrijdag geen moment droog geloof ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. how pretty ... love the design and brilliant colours here, great post x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig! Het lijkt wel alcohol inkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige stijlvolle kaart. Hier stonden vrijdag enkele wegen blank, want het kwam met bakken uit de lucht.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===