Volgers

donderdag 5 september 2024

Gnome kerst

 Bij de gnome in het bos is het kerst dit
leuke plaatje kreeg ik cadeau ik heb er nog 2
die komen een andere keer aan de beurt.


Het is een sepia kleur, ik had nog een boekje liggen
met bijpassende kleurtjes.
de mooie stans is van de A winkel met nog een extra randje
van de bijpassende kleur uit het boekje.
De kaart heb ik negatief geembost zo
 dat de tekst aan de binnenkant te lezen is.


Heel veel sterretjes en 2 boompjes uit gestanst 
met een setje van Yvonne Design.
Daar tussenin heb ik pareltjes geplakt.
De tekst komt ook uit mijn voorraad.
Als laatste een satijnen strikje.


Fijne dag en tot gauw.

30 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem super, vind de kleuren ook zo mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart met heel mooi plaatje!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het mooie plaatje, weer eens wat anders, mooie mal heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaart is het geworden met de gnome.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie details op deze leuke kerstkaart.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de gnome.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkaart, Anita
    Mooi in de sepia kleur!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart, mooi die sepia kleuren.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart in sepia! Ik hou daar wel van, geeft een heel ander sfeertje dan kleurrijke kaarten. Mooi gecombineerd allemaal.
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging, Anita.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooi kaartje en deze kleuren vind ik erg mooi. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi deze kerstkaart in sepia Anita. Mooie stans rond het leuke plaatje en mooi zoals je de kaart verder gedecoreerd hebt.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuke Kerstkaart , de kleurtjes goed aangepast an
    het plaatje van dat gnoompje in het bos en niet verdwalen ;)
    Groetjes van Epie.........

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart zeg met de gnome in een sepia kleur, hier hou ik van, het is heel eenvoudig, maar zo mooi. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi in deze tinten, ik vind het een prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel geslaagde kerstkaart, een mooie eenheid in sepi. Mooi geembost, leuk dat de tekst binnenin de kaart leesbaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi in deze tinten !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele leuke kerstkaart Anita.
    Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kerstkaart in deze sepia kleuren en wat een leuke gnome, gaaf dat het embossing in de binnenkant te lezen is.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een heel mooi kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kerstkaartje Anita!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooi kaartje. De sepia kleuren zijn heel mooi. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een leuke kaart met dit gnome plaatje. Wat leuk die embossingtekst aan de binnenkant.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart met gnome plaatje in sepia kleuren. De stans past er mooi omheen.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. heel mooie kaart! Leuk idee om je embossingfolder op die manier te gebruiken!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke kerstkaart met gnoom. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hey Anita,
    Ik dacht dat ik hierop al gereageerd had, maar blijkbaar niet... Wat een geweldig mooie kaart laat je hier zien. Zo mooi in naturel kleuren, daar hou ik wel van!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===