Volgers

maandag 23 september 2024

Hetty is jarig vandaag

 Hetty, ik wens je vanuit hier ook 
een hele leuke en gezellig verjaardag toe!


de witte basis is geembost, het frame is van Joy  Crafts
plaatje dat weet ik niet meer.
en een sticker tekst.


Tijdens de vele uren die ik besteed heb aan het
 opruimen/ reorganiseren van mijn hobbykamer
 kwam ik dit leuke plaatje tegen.

Begin januari ben ik hier mee begonnen heb al heel veel gedaan
 maar nog niet helemaal klaar.

Heb echt alles door mijn handen laten gaan
heel veel gelabeld, updates gemaakt 
in de documenten van spullen die ik bij gekocht 
had, dat was er een beetje bij in geschoten.

Mijn stempel map bijgewerkt daar kijk 
ik in als ik een stempel zoek en die 
correspondeert weer met het nr van de 
stempel en in welke mapje hij in de doos ligt.
Nu nog 5 grotere zwarte schoendozen waar 
mijn hobbyboekjes in kunnen, of 5 bruine
 Gus schoendozen daar passen ze ook in.

Er is een apart bureau bijgekomen 
om te kleuren en schilderen.
En een trolley met alle kleur en schilderspullen.

Fijne dag en tot gauw.

4 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart Anita. Lekker bezig geweest dan. Ja ik moet ook mijn bak nog doorgaan om de mallen uit te draaien en weer in de map te doen, dat heb ik al zeer lang niet gedaan. Dus dat kost ook nog wat tijd, dus eigenlijk echt eens doen..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie herfstkaart, mooie kleur heb je voor het frame gebruikt.
    Wat hebben we dan veel materialen hè, wel fijn als alles weer geordend is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de mooie details
    succes met opruimen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===