Volgers

donderdag 26 september 2019

A white Christmas

Dankjewel voor alle lieve reacties op mijn vorig blogbericht.

Vandaag een witte kerstkaart met rood en groen.

De kaart is uit verschillende snijmallen ontstaan.

Voor het raamwerk heb ik 3 verschillende stansen gebruikt. 

Nellie Snellen FD002 - Boekenvoordeel ovalen en een raster stans.
Met deze kaart doe ik mee aan 52 WTC




Nadat ik de rand met de ovalen snijmallen had uitgestanst, 

heb ik deze gëmbost met Swiss dots van Cuttelbug

Alles is uit parelmoer wit cardstock gestanst,

de bloemen zijn van Marianne Design LRO142

Marianne Design LRO157






Het hert is van Nellie Snellen Vindo 019.

Het rode strikje is uit een setje van Boekenvoordeel.

Achter het raamwerk dat op 2mm foam is gezet,
heb ik met een sjabloon pine-trees gestempeld
daarna afgewerkt met een strik en parels op de poinsettia.
De Merry Christmas is met een pons gemaakt van de Hema. 


Bedankt dat je mijn blog bezocht


laat gerust een reactie achter





  


34 opmerkingen:

  1. Wat een pracht van een kerstkaart is dit, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooie kaart Anita!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Anita
    Geweldig wat een mooi stilvol kerstkaartje heb je gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Martha, ik vind het zo leuk om verschillende snijmallen tot 1 snijmal te brengen, en dan komt dit te voorschijn.

      Liefs Anita

      Verwijderen
  4. Wat een prachtig kunstwerkje is dit!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Margreet, dankjewel voor je reactie.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een schitterende kerstkaart, met al die mooie mallen.

    leuk dat je meedoet bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Annemarie en Merit, ik maak graag kerstkaarten.

      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  7. Wat een prachtige kerstkaart, super elegant, prachtige snijmallen en heel mooi, dat wit met een beetje kleur !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankjewel Enny, ik hou wel van wit, en soms spring ik uit de band met heel veel kleur. Die komt a.s. dinsdag online.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg fijntjes deze kerstkaart in overwegend wit.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi kerstkaartje en sjiek in het wit! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een chique kerstkaart Anita.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een chique kerstkaart in het wit, tof met dat kleine beetje rood!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dag Eri, dankjewel voor je reactie.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kerstkaart is dit Anita...heel mooi zo in het wit met enkele gekleurde details erop...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooie kerstkaart, tof hoe je al die verschillende mallen tot een geheel gecombineerd hebt!
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nancy, daar beleef ik veel plezier aan om eens te kijken wat ik nog meer kan met 1 of meerdere snijmallen.

      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  16. wat een mooi kaartje leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een mooi kaartje met al die laagjes, er is zo veel op te zien, geslaagd
    bedankt om er weer bij te zijn deze week,
    grtjs,martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ik vond het leuk om mee te doen Martina.

      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  18. Dankjewel Margo, die van jouw is heel mooi.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sjieke kaart, Anita. Mooi met al dat wit en die stansen.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een sjieke en sfeervolle kaart Anita (ik loop wat achter op je blogje maar je gaat ook zo hard :-) ) lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dag Wilma, is toch niet erg en dank je voor je lieve reactie, ik zat in een flow en dan............ heb je er heel wat gemaakt.

    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===