Volgers

vrijdag 27 september 2019

Winter fox and mittens

Vandaag een mooi blauw kaartje met een vosje.
Hier mee wil ik deelnemen aan 52 WTC
Bedankt voor jullie lieve reactie op mijn vorige blogbericht.


Het blauwe parelmoer cardstock heb ik uitgestanst
met een snijmal van Decotime.
Hierboven op is een plaatje van Marianne Design VK9548 
gebruikt die ik gemat heb op een ronde witte achtergrond.
Snijmal is van Craft Sensations.


Boven op de sterren rand heb ik verschillende sterren 
van Dixi MD0045 in blauw parelmoer cardstock geplakt.
 een witte organza strik van Hobby Flora
is op de sterren rand vast gezet. 



De papierrol is van Amy Design 10018
hier boven op winterwonderland, 
is met een kerst stempeltje  met
Versa Mark Aegean bleu GD 78 gestempeld.
De kleur past precies bij het papier.


Bedankt dat je mijn blog bezocht

 laat gerust een reactie achter.


  

28 opmerkingen:

  1. Wat een super schattig kaartje is dit, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje met dit vosje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lief kaartje mooie zachte blauwe kleurtjes heb je gebruikt ik ben ook volger geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Ellen dat vind ik leuk, bedankt voor je lieve reactie.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Anita
    Wat een dromerig sprookjesachtig sfeertje op dit kerstkaartje, ook leuk zoals je en hebt geëtaleerd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Martha, bedankt voor je lieve reactie kerstsfeer ik kan er maanden van genieten het begint al te kriebelen maar ik heb mezelf beloofd nu nog niet.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge Anita!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart heerlijk in die mooie ijsblauwe kleur.

    Leuk dat je meedoet met de uitdaging Winterblues bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie winterse kaart met het vosje. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje Anita,heel leuk gemaakt.
    Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, het is een schatje, de andere plaatjes die moet ik nog verwerken uit dit vel.

      Groetjes Anita xx

      Verwijderen
  11. Wat een prachtige kaart, heel mooi parelmoer-blauw en zo'n schattig vosje ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Enny, bedankt voor je leuke reactie.

      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  12. Een schitterend kerstkaartje Anita...prachtig is deze winterse blauwe kleurtjes
    Bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Rosina, het is zo leuk om te doen kerstkaarten maken.

      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  13. Een leuk kaartje, ben ook gek op deze plaatjes! Het is een echt winterplaatje! Fijn dat je meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marijke, dit vel met plaatjes vond ik echt heel mooi.

      Groetjes Anita

      Verwijderen
  14. Een leuk en lief kaartje.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart. Ook mooi op de foto gezet.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge!
    Groetjes, Monique
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. schattig kaartje voor onze winterblues-challenge!
    fijn dat je meedoet!
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooi !
    Prachtige tinten !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===