Volgers

vrijdag 20 september 2019

Happy Birthday met stiksels


Vandaag op deze mooie dag een verjaardagskaartje
een kaartje met 2 tags die een stiksel rand hebben.
met deze kaart doe ik mee met de challenge van 
Knutsels en Kadotjes



Een fleurig achtergrondje wit/rose/geel.
De champagne glazen stempel is van Bella save the date 1441 
Het taart stempeltje is van een budget winkel.

De basis vormt en witte kaart van 13 x 13 cm met 
daarop een oplegval van 12. x 12.5 met het 
rozen papier uit een blok van Decotime.
Ook het andere papier is uit deze blok.
De snijmallen zijn merkloos.

Gestempeld heb ik met Memento Gray flannel 902
En ingekleurd met kleurpotloodjes. 
De tag is afgewerkt met een wit lintje.


Bedankt dat je mijn blog bezocht

 laat gerust een berichtje achter.


  


10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vrolijke kaart heb je gemaakt Anita.. daar zal de jarige blij mee zijn. Bedankt dat je mee doet bij Knutsels & Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Anita
    wat een lief zacht felicitatiekaartje heb je gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Martha,
    dank je, ik wilde het zacht houden vanwege het DSP dat was drukker.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart is het geworden in mooie zachte kleurtjes.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi verjaardags kaartje met stiksteekjes. Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Hermien, dankjewel ik vond het leuk om mee te doen.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuk verjaardagskaartje heb je gemaakt Anita, mooi in zachte kleuren. Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Wilma, hele zachte kleurtjes, het valt wat weg op de foto in het echt is hij wat meer kleurrijker.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===