Volgers

donderdag 19 september 2019

O la la vintage bustier

Vandaag een dames kaartje met een Franse
afbeelding van een dame in een bustier!!
Deze dame is in een frame gezet van 
Nellie Snellen Vindo 003
Dank jullie wel voor de leuke reacties op 
mijn bonbon doosje.๐Ÿ’–
Ik heb ze met veel plezier gelezen


Ik heb gekozen voor een zacht gele 
parelmoer kaart met bijpassende enveloppe.
In mijn lade lag nog een leuk stempelset van 
Marianne Design CS 0864.

Hiervoor heb ik Memento espresso truffle 808 
inkt voor gebruikt.
De bloemen zijn in 2 kleurstellingen gestanst papier 
(kleur espresso truffel) en 
okerbruin met meeldraad deze zijn ook even aangezet met  
Memento espresso truffle 808. 
De blaadjes zijn ook van papier (kleur espresso truffel.)

Graag tot zondag dan ben ik er weer met een nieuwe kaart.



Bedankt dat je mijn blog bezocht

 laat gerust een berichtje achter.


  



6 opmerkingen:

  1. Heel elegant kaart Anita.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie nostalgische kaart Anita,prachtig
    Lieve groetjes, Wilma x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Wilma, ze blijven mooi deze stempel afdrukjes. De echte bustiers ook.

      Liefs Anita xx

      Verwijderen
  3. Hoi hoi Anita
    Mooie stijlvolle kaart heb je gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Martha, ze kijkt ook zo voldaan van ja het is mooi.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===