Volgers

woensdag 11 december 2019

Bird on a branche

Vandaag nog een heerlijk winter/ kerstkaartje.
met dit kaartje doe ik graag mee met 
mariannedesign gebruik een plaatje van Mattie

Bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige kaart
de zoete rose engel verjaardagskaart!!


De basis van mijn kaart is een 13 x 13 witte kaart die
ik gemat heb met een DSP papier van MD
Made in Holland PK9126


Er werd een kaart gevraagd met een plaatje van MD Mattie
Nu ben ik eens in de voorraad gaan kijken
en zo waar ik had er nog.
Gekozen heb ik voor MD Mattie 0143


Het vogeltje heb ik gemat op een paars rondje 
vervolgens heb ik die weer gemat op een wol witte rondje.


Dit wol witte rondje is door de embossing folder van 
MD DF3429 sterren heb gedraaid


In de kleur roestbruin is de 
MD Crystals Border CR1346 uitgestanst .


En een poinsetta van MD LRO107
Nog tinsel en een plak strass steentje en de kaart was bijna klaar.
De tekst aan de binnenkant heb ik gestempeld 
met Memento Potters clay nr 801.


Gezellig dat je even kwam kijken, 
ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

  

25 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Anita, mooie kleurtjes ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kerstkaart heb je gemaakt Anita, ik vind het vogeltje ook zo lief,ben dol op vogeltjes...Ik ga snel de rest van je kaarten bekijken ik loop zover achter ... lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ook Wilma vind roodborstjes zo mooi, we hebben er 1 in de tuin en zijn daar heel blij mee. Bedankt voor je lieve berichtje.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa wij hebben ook een koppeltje in de achtertuin, en mopperen dat ze kunnen hihi Lieve groetjes xx

      Verwijderen
  5. Wat een ontzettend mooie winterse kaart!!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Gerline, altijd leuk om mee te doen.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  6. Grappig! Zo herkenbaar dat je tussen de knipvellen zoekt en dan er toch nog eentje vindt! Die van mij was echt loeioud!
    Je kaart is heel mooi! En eigenlijk is dat plaatje heel tijdloos.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad GerJanne, ik heb er ook best veel mar van een aantal jaren geleden. Ik gebruik ze niet zo vaak en voor ik nieuw koop wil ik de oude eerst opgebruikt hebben.
      Dankjewel voor je berichtje.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  7. Hoi hoi Anita
    Mooi nostalgisch kerstkaartje, prachtig zoals je de sneeuwkristallen hebt gebruikt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Martha, dankjewel ik vond 2 te veel dan maar doorknippen :).
      Liefs xx

      Verwijderen
  8. Een heel mooi kaartje en daar heb je een prachtig knipvel voor gebruikt. Leuk afwerking.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel Carla, ik probeer iedere keer mee te doen vind het echt leuk om te doen en een stok achter de deur om een extra kaartje te maken.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele leuke kaart heb je gemaakt Anita.
    Lief vogeltje heb je gevonden, echt een heel oud plaatje ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart met het leuke plaatje, ik denk dat we allemaal nog wel ergens knipvellen van Mattie hebben liggen, ik ook...
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dankjewel Ans, wat leuk dat jij er ook nog hebt. Ze blijven mooi.

    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie winterse kaart heb je gemaakt met het thema knipvel Anita, succes met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Aniet, ik hen weer graag mee gedaan.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  14. Prachtige kaart!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wybrich jij bedankt voor het bedenken.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  15. Het is weer een prachtkaart geworden Anita.
    Heel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===