Volgers

donderdag 12 december 2019

Engelen en harp muziek

Een engelenkaart werd er gevraagd in vintage stijl.
Mijn stempel was nog niet binnen en dan is er 
gelukkig het internet. 
Bedankt voor al jullie lieve reacties en likes op mijn vorige kaart 
bird on a branche.


Met deze kaart doe ik graag mee met

Ooo, wat is het lastig om te fotograveren als je een nieuwe telefoon hebt, 
alles is anders dan je vorige telefoon. 
De zelfde hadden ze niet meer haha, anders had ik dat gedaan. 
Straks heb ik weer genoeg tijd om uit te zoeken hoe deze werkt. 


De basis voor deze kaart vormde een mal van Decotime 
Deze heb ik bestempeld met kleine dennenappel en 
Brilliance ink copper deze vind ik persoonlijk heel mooi van kleur. 
Hij stempelde ook scherp af. 

De engel is geprint op craft papier en ingekleurd met metallic verf 
van Art Craft Sensations deze vind ik echt heel mooi. 
Als laatste heb ik een poinsettia /dennenappeltjes en groen 
van Sizzix uit gestanst en voorzien van meeldraden. 


Dit is ze in volle glorie!! 
Hoe vinden jullie haar geworden. 
In de advent tijd luister ik graag naar muziek 
Ik heb een hele mooie cd met klassieke kerst muziek en daar zit 
ook een stukje in met een harp en dat vind ik heel mooi.
Wat is jullie favoriete kerstmuziek. 

Gezellig dat je even kwam kijken, 
ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 

  

52 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met die prachtige stempel
    ja dat is lastig als je iets nieuws hebt maar je kaart staat er goed op hoor succes met uit zoeken hoe je telefoon werkt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellen ik ga mijn best om met mijn telefoon, er zit wel een snel kop op voor te bellen hihi.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  2. Prachtige vintage engel, Anita. En ja, nieuwe telefoons, altijd wennen... of als er een update is geweest ziet alles er ook weer net anders uit... Succes!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Jantine daar heb je helemaal gelijk in 😀 komt goed, bedankt voor je berichtje. Groetjes Anita

      Verwijderen
  3. Prachtig gemaakt en wat is dat een mooie stempel zeg!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is heel mooi Anita.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi, en een prachtige stempel.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart, je engel komt er prachtig op uit!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een vintage kerstengel heb je gevonden.
    Heel mooie sfeer heb je op je kaart gemaakt.
    Geniet jij maar lekker van je muziekje, ik houd van rust en heb bijna nooit muziek aan.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O maar stilte en de vogels horen fluiten is ook heel fijn. Bedankt voor je reactie.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel traditioneel.kerstwerkje, maar o zo mooi !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Anita
    Prachtige klassieke kaart, ik houd van deze stijl, moi gemaakt! Klassieke muziek vind ik ook mooi in elke tijd trouwens....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hou ook van stilte Martha maar op zijn tijd een muziekje vind ik heerlijk, vooral in deze kerstperiode en dan lichte klassieke muziek vind ik mooi.
      Bedankt voor je lieve berichtje. liefs xx

      Verwijderen
  11. Een schitterende kaart Anita.

    Gezellig dat je weer meedoet bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel ik vond het weer leuk om mee te doen.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  12. Wat mooi gemaakt Anita! Ik houd van verschillende soorten kerstmuziek, muziek die je op de radio hoort, maar mijn favorieten zijn Michael Bublé en de 3J's ;-), zij hebben mooie kerstalbums uitgebracht vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, Annerieke daar heb ik ook verschillende cd`s van hele mooie muziek hebben ze gemaakt. bedankt voor je berichtje, groetjes, Anita

      Verwijderen
  13. Een hele mooie vintage creatie Anita. Slim opgelost via internet ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waar zouden we zijn zonder internet Miranda bedankt voor je berichtje liefs.

      Verwijderen
  14. Kijk Anita is niet voor 1 gat te vangen...geen stempel maar toch een mooie engel. Je hebt hem prachtig verwerkt op je mooie kaart. Ik vind sky radio momenteel wel erg leuk,allerlei verschillende soorten kerstliederen,zo gezellig. Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Wilma Sky heb ik ook maar dan in de radio die draaien ook mooie muziek. Bedankt voor je lieve berichtje. liefs xx

      Verwijderen
  15. Ik heb ook net een nieuwe telefoon en ja dat is weer uitzoeken hoe alles werkt Anita, maar komt ook weer goed!
    Je foto is goed gelukt en je gevonden engel staat prachtig op je label en mooi sfeertje. Klassieke muziek is niet mijn favo, maar hou van vrolijke of popmuziek, hihi Goed dat we allemaal anders zijn hè! Fijne avond Anita
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi inderdaad Gerie anders was het ook zo saai! bedankt voor je lieve berichtje liefs xx

      Verwijderen
  16. Hoi Anita, ik maak heel graag kerstkaarten, maar voor de rest mag kerstmis aan mij voorbij gaan.. Je hebt een prachtig label met engel gemaakt
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ans, ik maak ook heel graag kerstkaarten, voor mij mag kerst langer duren ik geniet 1 maand lang van alles wat met kerst te maken heeft.
      Liefs xx

      Verwijderen
  17. toffe nostalgische kaart Anita!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dankjewel Caroline.
    Leuk dat je even kwam kijken.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi engelenkaartje heb je gemaakt!
    Ik luister altijd graag naar Driving home for Christmas van Chris Rea. Misschien een beetje afgezaagd maar ik blijf het mooi vinden!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat is ook een mooi liedje Trudy.
    Bedankt voor je berichtje

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow Anita!
    Super !!
    Mijn adres is.....grapje !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, hihi, mag best Ineke, geef het maar in een privé berichtje :) Deze was op bestelling.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  22. En ik volg je niet eens , nu wel hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel erg mooi en stijlvol label met de engel. Heel herkenbaar dat je graag dezelfde telefoon zou hebben, ik heb er ook een hekel aan als alles anders werkt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldig 😊, dankjewel voor je lieve berichtje
    Liefs Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gorgeous tag. Thank you for joining us at Ally's Angels Challenge Blog. Good luck! xoxo DT-Mariann

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi Anita,
    ik ben deze week wat later met mijn blogronde maar kom toch graag nog even bij je kijken.
    Wat een prachtig label is dit zeg !
    Veel succes met de nieuwe foon he !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===