Volgers

zaterdag 8 februari 2020

50 jaar- Jubileum - Holland- Sketch en natuurlijk voor een vrouw

Ojee, ik bedacht mij wat als ik nu eens 5 challenges in 
1 kaart ga samen voegen 🙈
Ik laat het aan jullie over of ik er in geslaagd ben!!


Voor de layout doe ik met 
Ik vond het een leuk schets, begonnen ben ik met
een kaart van 13 x 13 cm.
Die gemat is met DSP papier uit een blokje
van Joy.
De andere blauwe cardstock komt van Hobby Karton.
Het Hollandse meisje met gans en tulpen is een stempel
van Marianne design, het koetje komt van een
knipvel daar stond geen naam meer bij.
En zo doet deze kaart mee aan


Met cijfers en letters doet deze kaart mee met


50 jaar is ook voor de challenge van

Deze letters en cijfers zijn uit het zelfde cardstock
gestans met snijmallen van China.

Maak een kaart voor een vrouw en monochromatisch.
Alle randjes zijn aangezet met Memento nautical bleu 607
en Versa magic Cloud white GD 92.


Met een kleine tulpen pons heb ik in de hoekjes
een tulp geplaatst en 3 kleine hartjes.

Gezellig dat je even kwam kijken, 
ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
.
 




40 opmerkingen:

  1. Het is een superleuke kaart zeg!!! En gelukt toch voor al die challenges. Probeer het ook weleens voor een paar tegelijk, want is soms wel handig als je niet veel tijd hebt en toch graag mee wilt doen. Ik heb er ook een aantal op een briefje staan waar ik aan mee wil doen. Alleen heb ik een andere uitdaging, maar daar hoor je nog wel meer over.
    Groetjes Elly en een fijn weekeinde.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, ik heb op het ogenblik niet zo veel energie maar wil wel gaar mee doen en bezig blijven en dan is het wel fijn om 5 in een te maken, vergt wel wat meer denkwerk 🙂
      Ik ben benieuwd naar de jouwe.
      Fijn weekend groetjes Anita

      Verwijderen
  2. Meer dan geslaagd. Vind het een super leuke kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart is het geworden.
    Je hebt jezelf er wel een extra uitdaging bij gegeven om alles te combineren, maar het is je goed gelukt.
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was even een denk proces maar wel heel leuk om te doen.
      Fijn weekend groetjes Anita

      Verwijderen
  4. Wat een leuk echt oud Hollands kaartje.

    XoXo Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onwijs knap gecombineerd allemaal en een énige kaart Anita!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel Irene leuk dat je even komt kijken.
    Fijn weekend liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pffff liep jouw hoofd niet over Anita?? Ik vind het een schitterende kaart en je bent zeker voor alle 5 de Challenges geslaagd! Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankjewel hihi gelukkig heeft mijn hoofd energie genoeg mijn body wil niet zozeer mee werken Wilma komt wel weer.
    Liefs en een fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Anita
    Wat een leuke oerHollandse kaart heb je gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Martha, dankjewel, heerlijk toch een Hollands kaartje!
      Fijn weekend liefs xx

      Verwijderen
  10. Wat ben jij clevver om zomaar met 1 kaart aan 5 challenge te kunnen deelnemen.
    Het is je goed gelukt met deze prachtige kaart.
    Allemaal mooie dingen bij elkaar.
    Bedankt voor je 2de deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dankjewel Carla heb er wel even op moeten denken hoe ik het ging doen, nog nooit zoveel tabbladen open gezet om het goed bij te houden.
    Fijn weekend groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart Anita. Leuk dat je 5 challenges kon combineren.
    Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dankjewel Nicolette, ik vond jullie Challenge ook heel erg leuk.
    Fijn weekend groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie, Hollandse kaart met deze mooie stempel, knap om alles te combineren voor meerdere challenges,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ans, vond het wel heel leuk om te doen.
      Fijn weekend, liefs xx

      Verwijderen
  15. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt en met zoveel challenges waar je kaartje aan kon meedoen! Heel handig haha. Het is een echte Hollandse kaart hoor met het boerinnetje en de leuke koe stempel!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Graag gedaan Caroline, ik vond het een leuke challenge bij jullie!
    Fijn weekend groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zoooooo, dat is knap!!
    5 Challenges, in 1 kaart, dat is vast een record!!
    Soms past het gewoon allemaal, dan kun je steeds meer challenges linken.
    Grappig is dat hè.
    Voor mij ben je DIK geslaagd hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Daphne voor mij is het een record nog nooit zoveel in 1 kaart gekregen 🙂
      Fijn weekend nog, groetjes Anita

      Verwijderen
  18. Mij lijkt dit zeker geslaagd in de 5-voudige opdracht ! Hihi ! Leuke kaart Anita ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gina dankjewel, ik ben er blij mee.
    fijn weekend groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een enige Hollandse kaart Anita. Leuke stempelafdruk. Mooi in het blauw gestempeld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooi kaartje op en top Holland leuke stempel heb je gebruikt en voor mij ben je geslaagd voor alle challenges
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dankjewel Ellen 🙂
    Fijne zondag groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Amazing Holland card! Great take of the challenges!
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings
    Alex

    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {Benefit challenge for Australia}
    *Owner* Creative Crafting Uncles {#01 – Car(s)}
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#38 – Twister Sister}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#38 – Get well}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Thank you Alex I will try to join the next challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel gave Hollandse kaart, leuke uitstraling!
    Tof dat je meedoet met onze jubileum-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Great Card.
    Thanks for joining us at the DAK Challenge.
    Greetings Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Thank you Andrea, I loved the challenge.
    Kind regards Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Pretty design and nice image!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *List Manager* Challenges for Days

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel leuk Hollands kaartje, Anita!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===